![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kyllä varmaan muuten lähtisinkin, mutta kun on lauantaina perhejuhlat ja talo täynnä (=20hlöä) porukkaa. Isännän koko päivän poissaoloa voitaisiin katsoa kieroon... ![]() Kulmaan varmaan vois lähtee seuraavalla kerralla (kahden viikon päästä?), kun viime kerta tarttis ottaa uusiks paremmalla tuloksella ja kun täällä päin on seuraava kunnon ajo vasta 3.9.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kun katsurin vaade oli laittaa roiskeläpät, niin sittenhän ne laitetaan. Sopivasti irrotettavat sai helposti kiinni alleajosuojaan, jopa niin että maksimi etäisyys toteutuu (pyörännavasta max renkaan halkaisijan päähän). Eteen ei saa helposti irrotettavia läppiä kiinni, joten en edes yrittänyt. Jos katsuri vaatii vielä niitäkin, niin sitten alkaa mennä jo liian vaikeaksi...
![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Juu mutta ei. Kun otteeseen tuli korjauskehotus, ei konttorin vaihto enää auta. Sakot tulee jos ratsiassa ei ole alleajosuoja (ei siis puskuri) paikallaan. Seuraavassa määräaikaiskatsastuksessa korjauskehotus poistuu ja sitten ei tartte laittaa palkkia kuin seuraavalle katsastukselle. Tähän asti on pitänyt olla kiinni koko ajan. Tuolla jossain edellä on tarkempi kuvaus alleajosuojan, renkaiden ja roiskeläppien pykäläviidakosta väittelyineen katsureiden kanssa...
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mulkun katsastusmiehen yllättäessä pitääkin keskeyttää katsastus ja ottaa rahat takasin ja vaihtaa välittömästi konttoria
![]() nimimerkillä ei K1selle enää |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kun muutettujen autojen kanssa on aina jotain vääntöä, niin konttoria vaihtaessa voi pian käydä niin, ettei kohta löydy koko kaupungista sopivaa konttoria. Kun talossa on useampi auto - nyt jo neljä tuon 300:n kanssa - niin ei niitä kaikkia jaksa lähteä käyttämään "toisella kylällä"...
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tuli annettua jäähdytysjärjestelmälle kunnon huuhtelu, kun nesteen väri ei meinannut viime syksyn kahdesta vaihdosta huolimatta muuttua vihreäksi. Ryyditykseksi vaihto-operaatiolle kone pärskäytti vedet viime ajokeikalla pihalle flektin johdon unohduttua irti edellisten huoltojen jälkeen. Eli alaroppu, alavesi & lämppärin letku ja termari irti (juu pultit aukes tosi nätisti eikä mitään katkeilun merkkejä
![]() ![]() Vaikka XJ:n konehuone on tunnetusti yksi maailmankaikkeuden kuumimpia paikkoja, pysyy se ihan nätisti riittävän viileänä, vaikka ulkona olisi +35°C lämmintä ja ilmastointi päällä, kunhan vain muistaa pitää ne flektin johdot kiinni. ![]() ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Jeep Cherokee ltd 4.0 -91 | Traveler | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 10.06.2009 23:18 |
Myydään jeep cherokee | kaiffari | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 14.04.2009 21:41 |
Jeep Cherokee 4.0?? | mattijun | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.12.2008 16:33 |
Jeep Cherokee Xj vm.-89 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 29.06.2006 19:48 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 |