![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Muistaakseni N1 = pakettiauto johon saa tehä pienen korotuksen N1G = maastopakettiauto johon saa tehdä 150mm korotuksen Mutta eihän tuo ole ongelma kun meet konttorille leimaamaan korotukset niin ne muuttaa sen samalla rahalla N1G luokkaan.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Juu,olikohan niin että N1 75mm ja N1G 150mm maksimi korotukset,näin lueskelin tuossa helmikuussa kun huomasin että oma pajero on pelkkä N1 eikä G.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Yli 2000 kg kokonaispainoinen nelivetoinen N1-luokan auto kuuluu N1G-luokkaan, lukipa sitä otteessa tai ei.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SUZUKI projekti HS luokkaan 2012 | Suzukesa | Maasturiprojektit | 74 | 24.12.2012 10:45 |
Pajerolla orginal tai standar luokkaan? | awd | Chit-Chat | 14 | 20.01.2010 12:04 |
Myydään kilpuri original luokkaan | offi81 | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 11.06.2009 07:41 |
Rengaskoko, Original vai Standard luokkaan | Td5 | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 13.08.2007 19:58 |
Muutos M1G luokkaan... | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 13.01.2003 12:25 |