Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   _HJ60 on N1 luokkaan otteessa??? (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=86450)

Rouveri 22.07.2011 13:48

_HJ60 on N1 luokkaan otteessa???
 
mites tykkää konttorilla kun on koria korotettu 70mm ja renkaat isommat ja jousitusta korotettu. . .?????

Paavo 22.07.2011 13:50

Hyvää kait ne tykkää, jos muutokset on asiallisesti tehty, ja renkaat on lain sallimissa rajoissa (hojoon max. 33?), ja kokonaiskorotus on korkeintaan 150 milliä. Mitäs erikoista tässä on, kun noin epäilyttää?

Viipo 22.07.2011 14:23

kait siellä haikaillaan sen G:n perään, mutta ei sitä siellä tartte, koska se on 90-luvun keksintöjä koko G-kirjain. Samanlainen maastopakettiauto se hojo on, oli sitten otteessa se N1G tai N1.

HJ60_Jussi 24.07.2011 21:48

Muistaakseni
N1 = pakettiauto johon saa tehä pienen korotuksen
N1G = maastopakettiauto johon saa tehdä 150mm korotuksen

Mutta eihän tuo ole ongelma kun meet konttorille leimaamaan korotukset niin ne muuttaa sen samalla rahalla N1G luokkaan.

Nuhapumppu 25.07.2011 09:57

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja HJ60_Jussi (Viesti 784807)
Muistaakseni
N1 = pakettiauto johon saa tehä pienen korotuksen
N1G = maastopakettiauto johon saa tehdä 150mm korotuksen

Mutta eihän tuo ole ongelma kun meet konttorille leimaamaan korotukset niin ne muuttaa sen samalla rahalla N1G luokkaan.

Juu,olikohan niin että N1 75mm ja N1G 150mm maksimi korotukset,näin lueskelin tuossa helmikuussa kun huomasin että oma pajero on pelkkä N1 eikä G.

-MaTTi- 25.07.2011 10:07

Yli 2000 kg kokonaispainoinen nelivetoinen N1-luokan auto kuuluu N1G-luokkaan, lukipa sitä otteessa tai ei.

Nuhapumppu 27.07.2011 00:21

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- (Viesti 784904)
Yli 2000 kg kokonaispainoinen nelivetoinen N1-luokan auto kuuluu N1G-luokkaan, lukipa sitä otteessa tai ei.

Ai se menee näin,hyvä tietää:)


Sivu luotu: 13:07 (GMT +2).