![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
"Melko metsäinen on Parkanon taajama" |
|
|
||||
|
||||
|
Flektit työntää kyllä hyvin ilmaa näilläkin helteillä, se vaan sais päästä paremmin pois konehuoneesta, kuumalla kelillä kylää pyöriessä nokkapelti on "kosketusarka", ja kaikki osat siellä sisällä vielä pahempia, ilmanputsarikotelo on pian yhtä räkää jos koko päivän ajelis, jonkinlaista lisäilmastointia täytyy suorittaa, kokeilin jo tota pellin reunan nostoa mut ei se oikein ole hyvä. Laitoin uudet vilkut eteen kun ei kanssa-autoilijat tuntuneet tietävän mihin kauppaan mä olen menossa... Vähä kun kävin maitoa ostamassa niin hetihän oli orkkis ohjausvarret mutkalla, no onneksi Ameriikan herkut, vahvemmat nivelet ja varret on helppo apu asiaan. mua sitte tympii parkkiksella kun ei ihmiset osaa yhtään varoa viereistä autoa, heti kun on vähäkin ahtaampi ruutu niin ilmestyy jälkiä oveen... ja se peili. |
|
|
||||
|
||||
|
Hajosko peili nii totaalisesti ettei sitä saa enää korjattua? Jos kuvassa näkyvä muovinen palikka johon peili kiinnittyy on ehjä edes toiselta puolelta, niin se kannattaa jättää talteen. Ne on kulutustavaraa eikä niitä saa erikseen vaikka ovatkin ruuveilla kiinni rungossa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() kiinnikkeet on kaikki palasina, ovikin vähän mutkalla tosta kolmion kohdalta |
|
|
||||
|
||||
|
Tankki tuli siinä uusittua, nyt vaan täytyy joku suoja siihen kehitellä ettei käy toistamiseen vahinko, millasia muut on tehnytkyseiseen paikkaan.
muuten onkin vaan sähköjen ropellluslinjalla tullut oltua, mm. kaikista polttimoista edestä oli jostain syystä lanka särki, joko hyvin mitotettu kestoikä tai joku kumma häiriö... laturi tuli kanssa vaihdettua, tommonen, käytetty mörkö löytyi aikanaan myyntipalstan kautta, vähän joutui viistämään sekä tuota mustaa pelliä että alumiinista jalkaa koneen kyljessä että sai sopiin mutta muuten bolt on-rock on juttu. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
eivaan, eikait se sen kummempi oikeasti ole.. mulla on ZJ:ssä XJ:n tankin panssari mikä on 3mm:n hardoxista, tosin siihen pitää tehdä pari vahviketta kun ei mun mielestä ole kunnon panssari - etummaiset kiinnikkeet taipuisi heti ensimmäisestä tällistä kiveen. Eihän se panssari juuri muuta vaadi kuin sopivat taivutukset eteen/ taakse, tasainen pohja, kiinnitykset vetokoukun paikoille (3 pulttia) ja vaikka takapään poikkitukeen missä on reikiä valmiina.Tai sit vaan teet takakontin pohjaan reiän ja nostat tankkia niin ylös että takarungon alareuna ja tankin pohja on samalla tasalla? Eipä juuri tarttis enää panssaria ja vaan joku millisestä pellistä tehty "laatikko" kontin puolelle että täyttää lain pykälät ja ei tule bensat sisään jos menee auto ympäri supermarketin pihalla. Mahtuu vielä kauppaostoksetkin mukaan ![]() Lainaus:
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 06.09.2011 22:36 |
|
|
||||
|
||||
|
Joko löysit peilin? Leppä pyyhkäisi omasta apparin peilin niin siististi sammalikkoon että jäi ainakin päällisin puolin ehjäksi, jalka ja jouset tosin muroina. Joutaa edullisesti jos tarvetta, en meinannut takaisin yrittää liimata kun ei ole auto tieliikenteessä enää.
|
|
|
||||
|
||||
|
peiliasia on taas vähän jäänyt... ei mulla kyl ole sen ehjempää kiinnikejalkaa itselläkään että sen sovittaminen saattaa olla...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Käyttöauto max.700€ | R4p1d0 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 12.05.2010 18:00 |
| Ostetaan käyttöauto | teamosmo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 01.12.2009 21:01 |
| Myydään käyttöauto x 2 | osatauno | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 06.11.2008 17:02 |
| Ostetaan Käyttöauto max 1500€ | kuningaskulkuri | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 04.10.2008 09:46 |
| O: Käyttöauto | panzer | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 28.01.2008 21:16 |