![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Lisää murheita. Siirryin välillä takapään kimppuun ja yrittänyt pähkiä mikä mättää että tractioni kanittaa joustoja.
Kuvissa sisäänjouston ja ulosjouston välimatka on 18cm mitattuna jarrurummulta. Keksiskö joku kuvien perusteella mitä kulmaa pitäisi muuttaa että ei kanittaisi noinpaljoa vastaan. Tractioni on noin 10cm pidempi kuin lehtijousen etuosa. Pituutta muuteltu mutta ei helpota eikä kiinnityskulma akselissa. Onko nyt kenties kiinnityskorkeus akselissa väärä vai tuo "kolmion" kulmat väärät. Kuvien lattarauta on hepattu siksi että näkee paljonko sisäänjouston ja ulosjouston välinen matka muuttaa tractionin asentoa. HJÄLP!
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suz 410 lukko etuakseliin? | tunturiurho | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.07.2010 18:38 |
LN110 jäykkä etuAKSELI - tractionbar kiinni - | Vilkutin | Maasturiprojektit | 50 | 05.05.2010 20:50 |
Yhdistetty panhard ja tractionbar | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 25.02.2008 22:46 | |
O: Toyotan etuakseliin navat | Jorbel | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.10.2007 22:35 |
mistä patrolin etuakseliin laakerit ym. | patrol88 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 04.04.2007 21:39 |