![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kylläpä se suikka kummasti komistuu kun saa hiukan ilmaa kaaren ja kumin väliin.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Toiselle puolelle meni jousikin paikolleen helposti kun jarruletkussa oli enemmän varaa venytellä. Nyt pitäs suunnitella etuiskarin alle koroketta noin 60mm..... Piti tulla kattomaan mallia foorumilta
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Päivä 2
Pakollinen kahvi aika pukkas päällensä mutta toinen etu jousi jo paikollaan
Eteen iskarin jatkot Meinasin tehdä helpomman kaavan mukaan ja hitsata tuon putken tuohon alkuperäiseen laippaan ja sitten vaan samanlainen laippa hitsaten päälle johon kiinnitys pultit. Ei tarvi tehdä kahta laippaa aina per iskari ja varsinkaan rälläkällä tuota 50mm reikää putkelle kun se on tuskasta hommaa ![]() Riittää kun poraa pikkureijän josta saa yläpään mutterin paikolleen. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lopputulos
Nyt on saatu vitaraan uudet vieterit alle ja auto jopa liikkuu vielä
![]() Tässä lopputulos eli näyttää kuvassa että ei noussut yhtään Mutta auto nousi noin 4-5cm keulasta olis saanut nousta vähän enemmän mutta jouset oli vähän liian pehmeet niin jäi tuohon. Eteen tuli iskarien alle tommoset oli muuten tuo noin 6cm aika maksimi nivelille kun on ihan iskari suorana niin ei enää käsin pyöri jarrulevystä mutta renkaasta kylläkin. Kukaan ei ole ilmoittanut vielä että löytyykö varaosana pidempiä etuiskareita ?? Toivottavasti noista ei ole katsastuksessa huomauttamista on ne kyllä ainakin jämäkästi tehty. Pukista loppu mitta niin ei saanut testattua tuon enempää joustoa mutta varaa jäikin vielä iskareihin muutemia senttejä. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
http://www.jimnybits.co.uk/shop/vita...s/prod_42.html |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Nuo iskarit oli ne järkevämmän hintaset jotka löysin kun itsekkin katselin mutta ehkä vielä tässä vaiheessa liian kalliit mutta ei sinne taida olla mitää bilteman hyllystä "vastaavia" olemassa? Nuo paikollaan olevat on vissiin alkuperäiset ja ne oli kyllä ihan turhat kun käsin nyki edestakaisin niin välillä hurahti 5cm ilman mitään vastusta
![]() Pitäs varmaan jotain tehdä sisemmille murroksille ne on kyllä vähän liian tiukalla niin kumitkin kuin niveletkin. Onkohan minkälainen homma laskea perää ? Lisää projektia pukkaa kun huomasin samalla että toinen etu jarru laahaa ja pöydälle ilmaantu tommonen |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ainakin tämmösillä onnistuu suht helposti, vasen Jimmys tuote, oikea alkuperäinen:
Calminin tuote: |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Eteen tuli iskarien alle tommoset oli muuten tuo noin 6cm aika maksimi nivelille kun on ihan iskari suorana niin ei enää käsin pyöri jarrulevystä mutta renkaasta kylläkin.
Kukaan ei ole ilmoittanut vielä että löytyykö varaosana pidempiä etuiskareita ?? .[/QUOTE] Onkohan pitempiä iskareita löytyny suomenmaalta? Tarvis kans.. Hitsasikko tuon laipan kallelleen että campperi korjaantuis samala? |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Tuosta tuli kyllä suora tai ainakin piti tulla
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vitaran korotus ja joustovaran lisäys | uretaani | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 23.06.2012 18:31 |
Myyty Iveco kevyt k-a | tare | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.10.2009 18:24 |
Myyty Iveco kevyt k-a | tare | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 24.08.2009 14:33 |
Kevyt KA kysymyksiä | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 26.01.2009 09:53 |