![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mulla on ollu jokasessa gr,ssä toi suodatin ongelma kun polkasee reilummin ni rupee röpeltämään ja tulee kaaameesti sinistä ja suodatin on ollut hyvin vajaa mut siitä on aina selvitty uudella suodattimella myös tuossa kyseisessä autossa.
|
||||
|
||||
![]()
Tietää taas mihin tilinsä perjantaina käyttää, pitääpä käydä suodatin kaupoilla silloin..
|
|||
|
|||
![]()
Mun mielestä ne ennakot ei voi olla ihan mitä sattuu...tai no pumpun ajoitukset tms. säädöt saa olla ihan viturallaa oikein tosissaan ja silti koneet käy jotenkuten ja autot liikkuu mutta että vehkeet toimisi siten kuin pitää niin silloin säädöt kohdilleen. Niin ja suutinten alle kannattaa kuulemma aina laittaa uudet lämpölevytkin kun niitä käyttää irti, tähänki oli vissiin joku järkiperuste
|
|
||||
|
||||
![]()
Tankin huohotinlinja tukossa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Paljonkos tällä on ajettu??
Joskus suutin rempan jälkeen ei vanha ruiskutuspumppu enää jaksa antaa painetta riittävästi että suihkut aukeaisi. Eli pumppu seuraavaksi pajalle,ja mielelään sitten asennus ammattilaisen toimesta. Toinen juttu on ne takaiskut,eli jos sinne on putkien irrallaan ollessa päässyt atomin puolikas likaa niin ei ne enää toimi. Ja jos se likahippu on päässyt suuttimeen niin ei se toimi enää sekään,eli niiden kahden suuttimen toimimattomuuden syy oli kenties se. Jos suuttimet on käyny pajalla niin ne on nyt varmaan kunnossa, kun niissäkin vaikuttaa jopa se hapettuma jota jää sinne olakkeeseen mihin ne kärjet vastaa, eli jos se kärki on hitusenkin kierossa nii jumii joka auki tai kiinni tai sille välille. Ja savun määrä ei välttämättä kerro muuta kuin sen että palaminen on pielessä. Jos tämä on ajosta jäänyt niin kyllä vika on luultatavasti lähellä sitä mitä on korjattu. Tosin on noissa omissakin romuissa ollu jos jonkin näköistä asennuksenjälkeistä konplikaatiota.
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
-joku 400000tkm -Silloin kun sitten hain suuttimet korjaamolta ja laitoin ne kiinni, auto kävi hetken paremmin kun ikinä mulla, kävi itekseen tyhjäkäyntiä about vajaan 10min, sitten alkoi taas rykiminen. -Joo, eihän ton ikänen dieseli kone mikään unenselityskone ole, mutta vituttaa kun en ole liiaksi niiden, ainakaan polttoainpuolen kanssa pelannut, lisännyt vaan.. niin joutuu kaiken opettelemaan kantapään kautta ja pahimmillaan maksamaan käteistä omista virheistään..Tänään pitäs taa illasta mennä tonne sateeseen sitä rassaamaan.
Hyvin menee, hyvin menee!! mä oon nähny tätä paljon telkkarista!! Viimeksi muokannut Arttuperkule : 19.05.2011 12:54 |
|
||||
|
||||
![]()
Eli nyt tarkka kuvaus miten laite käy.
Pystyykö ajamaan??? Miten käy tyhjäkäyntiä. Eniway nää dieseli jutut on juuri tästä syystä sitä osastoa jota ei tehdä itse. En varsinkaan minä tee niitä ite vaikka on jonkinlainen koulutuskin aiheeseen, puuttuu nääs ne laboratorio olosuhteet... Bertassa on ja se paluu sinne siirtopumpulle ja ilmaaminen on aika työlästä. Mutta jos sillä pääsee liikkeelle niin kyllä se siitä sitten ilmaantuukin ajastaan.
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
m:pätkä patrolin pska kori. | kami | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 26.12.2007 20:32 |
O:pätkä patrolin takakardaani | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 10.11.2006 10:04 | |
Käykö pätkä Patrolin takakehät/alatakakulmat.....? | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.06.2006 22:05 |
Lämppärin ilmaaminen | pkarlstedt | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.04.2006 20:26 |
O: Pätkä patrolin kardaanit ja vetarit | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 26.03.2006 20:11 |