![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Sehän vasta hienoa ois jos tuplakolmiot sais rakentaa, ihan niinku isoMMaalimman kivikiipijöissä ja monstereissa ja muissa... Eihän se casterin muutos joustoliikkeen matkalla mitään ihan mahotonta voi olla, sumuisten saarten kierrejoustoissahan on yksittäiset pitkittäisvarret ja panhardi.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Taakse mahtuu tuplakolmiot kierrejousilla ihan mukavasti, ja tuolta samaiselta lafkalta niitä on saatavana. Myös leimaaminen onnistuu koska on XJ:hin tarkoitettu. Etupäähän ei saa nelilinkkiä mitenkään järkevästi pitkillä varsilla.. ja joka tapauksessa panhardin vaatii, koska ei niitä saa oikein fiksusti kolmionmalliin.
Kyllä noi jakarivarretkin ihan hyvin toimii, mutta kolmi-/ nelilinkillä pystyy vaikuttamaan anti-squattiin/ brake diveen, ja sitä kautta myös siihen kuinka paljon keula tahtoo "keventää" jyrkissä nousuissa. Ja lisäksi tietysti voi kontrolloida akselin liikerataa paremmin; onko pystysuora, kaaren mallinen vai jotain siltä väliltä.. paljonko sillä sitten on väliä näissä vehkeissä on toinen juttu, mut kiva niitä on laskentaohjelmalla pyöritellä ![]() Sinänsä vähän sama juttu kun maasto/ dh- pyörien single-pivot vs. erilaiset linkkipohjaiset perän toteutustavat. Eroja on niin toiminnassa kuin tuntumassa, ja jokseenkin kaikki voidaan toteuttaa hyvin tai huonosti
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
meinasin vallan unohtaa ottaa kuvia näistä, tuli aika close-up kuvia, kertokaa millasia halutaan niin käyn sitte ryömimässä pohjaanlyöntikumit edessä on nyt alkuunsa ainakin tommoset mallia motonet, katotaan miten niillä pärjää kuva ei anna oikeutta mutta pirusti on vinossa apparin puolelle ja koeajolla monttuun ajaessa kuuluu järjetön pamaus jostain takaa samalta suuntaa, tiä sitte pohjaisko toi jousi vai mitä, täytyy vähän tutkia lisää. yhtään tykkää noista vakio ohjausvarsien nivelten kulmista tällä hetkellä, ei ainakaan kauheesti tarvi urheilla tommosilla... tähän loppuu vakiojarruletkut edessä muistin sentään laittaa periin ja laatikkoon öljyt ennekun starttasin, laatikolle vaihdoin isomman jäähdyttimenkin syylärin eteen ja tuli vaihdettua vesipumppu kun se juorus ongelmasta pikkuhiljaa. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Sulla on aika lyhkäsen näköisenä noi tukivarret.. suosittelen kasvattamaan akseliväliä alkuperäisestä jonkun 30-40mm, tulee lisää tilaa renkaille.
Alkuperäiset ohjauskilkkeet kannattaa todellakin heivata kuuseen mahdollisimman äkkiä, ne ei tiedä kuin suuria ongelmia varsinkin tuolla korkeudella.. Mulla tuntuu ZJ:ssä jo 45mm korotuksella siltä että ohjaus ei toimi pätkääkään ![]() edit: aijoo, ja leikkaa nyt ihmeessä noi etulokareiden lirpakkeet maskin alapuolelta mäkeen
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ja en oo leikkaamassa palaakaan lokareita enkä kasvattamassa milliäkään akseliväliä ennekun on jotku muut renkaat kun noi hakkapeliitat laittaa alle, lokareita täytyy muutenkin järkeillä sitte siinä vaiheessa koska orggiskaaret sellasinaan ei ainakaan tule sopimaan puskurin ja helmapalkkien kanssa, maskin kanssa on vähä kanssa vielä ??? ilmassa että mitä sille tekee, ilmankaan ei viitti jättää mutta ku lampunkehys kulmapalat on rikki niin niistäkään mitään iloa ole.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
TimoL kekis jo varastamaan ja toteuttamaan mun ideaani lokarin kaarista omassa käyttiksessään joten jotain erilaista täytyy tehdä etten leimaannu matkijaksi... mites tehdä exo gage niin että takaoviakin vois vielä käyttää ihmisten kulkemiseen.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Ilmeisesti toimii, kun laittaa oikeaan paikkaan ton keski putken...
__________________
Jeep ISORY Viimeksi muokannut KoniJeep : 27.04.2011 21:03 |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ite meinasin alunperin tehdä tolleen. Se että saat alapään hitsattua tukevasti vaatisi sen, että rälläköit ensin helmakotelot pois, teet putkea varten b-pilarin "jalkaan" reiän, pääkaari tiputetaan rei' istä läpi, hitsaat kiinni palkkihelmoihin, palkkihelmat paikalleen ja sitten hitsaat putken kiinni b-pilarin jäänteisiin. Olisi käytännössä paljon helpompaa miltä se kuulostaa ![]() Kun laitat katon reunaa kiertävät putket sopivaan paikkaan, niin se suojaa ovia ihan riittävissä määrin helmaputkien kanssa. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Käyttöauto max.700€ | R4p1d0 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 12.05.2010 18:00 |
| Ostetaan käyttöauto | teamosmo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 01.12.2009 21:01 |
| Myydään käyttöauto x 2 | osatauno | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 06.11.2008 17:02 |
| Ostetaan Käyttöauto max 1500€ | kuningaskulkuri | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 04.10.2008 09:46 |
| O: Käyttöauto | panzer | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 28.01.2008 21:16 |