![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() noniin homma ratkaistu ny toimii. eli nyt mittari kiinni siinä pumpulle menevässä letkussa. ja 1,1bar näyttää.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
jaa-a varmaan aika kivasti
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Noniin palataan "ongelmaan"
eli auto ei savuta ollenkaan vieläkään, ja tarkoitus ei ole saada siitä mitään neekerinjalkaa putkesta vaan kenkästessä kun vähän tupruttais mustaa niin sitten vähän ruuvista lisää ahtoja ja avot. mutta ongelmaksi on koitunu että kun ei tule sitä savua. syötöt on käännetty tappiin että tyhjäkäynnin saa just 1000rpm, karaa on kokeiltu eri asennoissa ja viimeisin hioin karaan kunnon kulman. ja edelleen ei savua ollenkaan vaikka vääntää ruuvin kiinni (0,6bar) onko toi 0,6bar sitten tarpeeksi ilmaa tolle nafta määrälle koneeseen sitten kun ei savua tule? kulku kyllä paranee jos kaasu pohjassa ruuvaa auki johonki 1,1bar enempää en ole viittiny kokeilla. ja siihen reikään minne se kara laitetaan niin se kieli mikä sitten osuu karan kartioon on suoraan eteen päin eli karakaan ei voi väärin olla. |
#5
|
||||
|
||||
![]() no mutta miksi...
Yleensä pitää sitä "savua" saada tulemaan... jos kone oikeissa säädöissä niin "voimasavua" ei pitäs tulla juurikaan... kertoo sellaset ihmiset jotka on aika paljon tekemisissä erilaisten autojen kanssa ja ammatikseen säätävät koneet kohdilleen.. lähinnä jos utua tulee hirveesti polttoaine menee raakana vaan läpi... tai mistä minä mitään tiedä
![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
näinhän se on. mutta oletetaan että näillä mun säädöillä ja ahdot 0,6bar seos olisi oikea ja savua ei tule. mutta kun vedot paranee kun nostaa ahtoja sinne 1,1bar mitä oon kokeillu, niin siinä on tohon ns. oikeaan seokseen tupla määrä ilmaa joten sillon olis ehkä liian laiha seos? mutta tässä tapauksessa paranee kulku. olisko jollain vielä ehdotuksia mitä kokeilla ton kanssa? sen pumpun päälle menevän letkun vaihdoin uuteen. siitä on otettu ahtopainemittarille paine mutta sehän ei tässä tilanteessa vaikuta kun paine pysyy siinä letkussa kuitenkin, karassa kiinni oleva kalvo on ehjä..
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ahdonalaisen karasta on nyt se muoviholkki nyt pois? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
tyhjäkäynnin säätö hj | SLehto | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.01.2008 07:06 |
Hj 60 ahtopaineen mittaus | Hunter | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.09.2006 20:24 |
Ahtopaineen mittaus | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 25.12.2005 10:07 | |
Ahtopaineen nosto | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 24.05.2005 21:39 | |
Pajeron (2.5TD) -90 ahtopaineen säädin | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.03.2004 09:35 |