Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.04.2011, 12:52
härski:n Avatar
härski härski ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.03.07
Sijainti: Raahe, Finland.
Viestit: 150
Perusasetus

Lipposelta tilasin epäkeskopuslat. Arvokkaathan nuo oli, mutta on niistä kyllä iso hyötykin.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.04.2011, 19:19
Olkku:n Avatar
Olkku Olkku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.03.06
Sijainti: Vermuntila Rauma Finland.
Viestit: 1.900
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja härski Näytä viesti
Lipposelta tilasin epäkeskopuslat. Arvokkaathan nuo oli, mutta on niistä kyllä iso hyötykin.
Mitä maksoi jos saa udella?
__________________
RASOR
Rauman Seudun OffRoad ry
Vain kääpiöt madaltavat autojaan...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.04.2011, 17:14
härski:n Avatar
härski härski ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.03.07
Sijainti: Raahe, Finland.
Viestit: 150
Perusasetus

221eur http://www.offroadtarvike.fi/verkkok...ent_view/82760
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.04.2011, 11:32
Rotpal GR:n Avatar
Rotpal GR Rotpal GR ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.12.10
Sijainti: Siellä jossain metsässä
Viestit: 501
Perusasetus

Ristikot ehjät, ainakaan ei väljää ollu ku kartaanista ravistelin. Mutta toi vaihtoehto että kardaanin liusta loppuu varat tuntuis tällä hetkellä kaikista käypäsimmältä vaihtoehdolta

Mikäs ois viisain ratkasu että loppuis rutina ja liussa riittäs varat

Kuskinpuolen napa alkoi vuotamaan jälleen kerran. 3 viikkoo sitten vaihdoin vetarin stefan ja nyt se vuotaa jälleen kerran, tarttee purkaa se ja ettiä vika. Ilmeisesti vika joko olkalaakereissa/kääntölaakereissa kummalla nimellä niitä nyt sitten kutsutaankin tai sit pyörän laakerin takana oleva neulalaakeri on paska tai jotain
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.04.2011, 15:29
tiipe:n Avatar
tiipe tiipe ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: kotka, Finland.
Viestit: 2.391
Perusasetus

Öljy vuodon vika löytyy murikan puolelta siellä on stefa mikä vuotaa ölpät akseli putkeen ja sieltä eteen päin eli vetokepit pihalle välitys ulos ja stefat vaihtoon jos liuku loppuu kesken niin jatkoa kardaaniin .
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.04.2011, 15:31
PatrolGR:n Avatar
PatrolGR PatrolGR ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 16.12.07
Sijainti: Kompero, Liperi .
Viestit: 486
Perusasetus

Gr:ssä ne stefat on kääntöpään puolella. Eli vetari pois ja tiiviste on hollilla. Ne tiivisteet vuotaa aina.
__________________
"Ei mene, kokeillaan tuosta vielä vähän. No helkkari, nyt se hajos !"
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 05.04.2011, 22:31
Rotpal GR:n Avatar
Rotpal GR Rotpal GR ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.12.10
Sijainti: Siellä jossain metsässä
Viestit: 501
Perusasetus

Jep stefa kääntöpäässä. Napa purettu ja ihmetelty yksin sekä parin näitten kans enemmän pelanneen kanssa vikaa. Stefassa näkyy ulkoreunassa vastakkaisilla puolilla etu ja taka puolella kaksi n.sentin mittaista "viiltoa" kuin vetari ois painanut siihen vasten.

En onnistu luomaan päähän sellasta tilannetta miten se on siihen stefaa vasten päässy painautumaan?
Asiasta enemmän perehtyneet totes että vetarin navan päässä pitäs olla lukkorenkaat että ei liikkuis vetari päittäin ja niin varmaan pitäskin mutta eipä oo tullu sellasia vastaan ? Gr:n korjaamo käsikirjan mukaan sellaset pitäs olla kanssa. Sellasia ei mun aikana oo tullu kyllä vastaan vetarin ulkopäissä. Yksi mahdollinen syy vikaan voi olla juurikin tuo lukko renkaitten puuttuminen että pääsee vetari meneen ees taas. Olkalaakerit haen huomenna kanssa uudet että josko ne sittenkin on väljät sekä lukkorenkaat että jos niistä johtuu

Ratkotaan asia kerrallaan kun ei heti löydy yksi selitteistä syytä
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 06.04.2011, 07:55
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rotpal GR Näytä viesti
Ristikot ehjät, ainakaan ei väljää ollu ku kartaanista ravistelin. Mutta toi vaihtoehto että kardaanin liusta loppuu varat tuntuis tällä hetkellä kaikista käypäsimmältä vaihtoehdolta

Mikäs ois viisain ratkasu että loppuis rutina ja liussa riittäs varat

Kuskinpuolen napa alkoi vuotamaan jälleen kerran. 3 viikkoo sitten vaihdoin vetarin stefan ja nyt se vuotaa jälleen kerran, tarttee purkaa se ja ettiä vika. Ilmeisesti vika joko olkalaakereissa/kääntölaakereissa kummalla nimellä niitä nyt sitten kutsutaankin tai sit pyörän laakerin takana oleva neulalaakeri on paska tai jotain
Ota vaikka se kardaani pois sieltä.
Ja heität pienen lenkin ilman sitä.
Sit jos se pelaa ni jatkat sitä kardaania hiaman...
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 19.04.2011, 14:22
Rotpal GR:n Avatar
Rotpal GR Rotpal GR ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.12.10
Sijainti: Siellä jossain metsässä
Viestit: 501
Perusasetus

Tohon etupään jurinaan oon perehtynyt ainoastaan ja vain ajatuksen voimalla tähän mennessä.

Enemmän oon tullu miettineeks kuinka paljon muilla samanlaisilla renkailla ja korotuksilla olevat patukat kuluttaa? Tuntuu että toi vie niin pirusti tai sit kilometri mittari ei toimi ihan oikein. Renkaitten leveys varmaankin on se suurin vaikuttava tekijä kulutukseen. Mistään ei tankin eikä polttoaine linjojen pitäs vuotaa. Eilen viimeks laskeskelin kulutusta ja jos tankin mittariin on luottamien niin n. 14-16 litraa haukkas satasella maantie ajossa. Usein oon saanu isompiakin lukemia. Alle 11 litran tolla ei pääse millään noilla renkailla onneks sitä ainetta saa lisää asemalta

Kyselen siis ihan mielenkiinnosta, kiinnostaa tietää paljonko muitten suunnilleen samanlaiset verrokit haukkaa ainetta, enkä sillä ettenkö tietäis että nää kuluttaa suhteellisen paljon Kiitoksia
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 19.04.2011, 21:47
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

rotpal gr


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rotpal GR Näytä viesti
Tohon etupään jurinaan oon perehtynyt ainoastaan ja vain ajatuksen voimalla tähän mennessä.

Enemmän oon tullu miettineeks kuinka paljon muilla samanlaisilla renkailla ja korotuksilla olevat patukat kuluttaa? Tuntuu että toi vie niin pirusti tai sit kilometri mittari ei toimi ihan oikein. Renkaitten leveys varmaankin on se suurin vaikuttava tekijä kulutukseen. Mistään ei tankin eikä polttoaine linjojen pitäs vuotaa. Eilen viimeks laskeskelin kulutusta ja jos tankin mittariin on luottamien niin n. 14-16 litraa haukkas satasella maantie ajossa. Usein oon saanu isompiakin lukemia. Alle 11 litran tolla ei pääse millään noilla renkailla onneks sitä ainetta saa lisää asemalta

Kyselen siis ihan mielenkiinnosta, kiinnostaa tietää paljonko muitten suunnilleen samanlaiset verrokit haukkaa ainetta, enkä sillä ettenkö tietäis että nää kuluttaa suhteellisen paljon Kiitoksia
n.11-12litraa-satanen. liika auraus,haritus nostaa kulutusta aikalailla,jos ajelee paljon matkaajoa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
paatrolli rojektia titanix Maasturiprojektit 9 01.01.2011 21:15
Geeärrä rojektia tdic-89 Maasturiprojektit 26 21.12.2010 16:22
Napero rojektia Givelä Maasturiprojektit 3 17.09.2009 18:08
Campo rojektia 4x4opel Maasturiprojektit 1 20.11.2007 14:46
Datsun rojektia Sag Tekniikka & Jutustelu 12 29.07.2005 10:54


Sivu luotu: 20:30 (GMT +2).