Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #28  
Vanha 10.03.2011, 04:36
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikkoimp Näytä viesti
minkä dumpin otit ja mistä pois? ei vaparin imusarjassa ainakaan pitäisi mitään moista olla eikä kyllä muutenkaan ole tullut diisselissä vastaan!
onko ahtojen säätö nyt siis pelkästään tuon varoventtiilin varassa? mahtaa mennä turbo mukavasti ylikierroksille ja muutenkin kuristaa jos hukkaportti on hirtetty kiinni.. miksi se muuten on hirtetty kiinni?
Dumpilla tarkotin, tota kelloa, joka ohjaa sitä turbon hukkaporttia. Hukkaportti on teljetty, sen takia, ku toi kello vapautti sen aina 1 barin paikkeilla, vaikka koitti kiristää sitä.
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:Dumppi Pörö O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.10.2007 16:24
Pajeroon SOA? Vikke Tekniikka & Jutustelu 6 23.07.2006 13:38
Hukkaportti ja dumppi Matti_83 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 23.05.2006 13:55
M:Dumppi sihahtaa corolla NYT HETI 1500 Jepse O/M/V Ajoneuvot 1 07.04.2006 08:50
dumppi hj 61:seen? Tekniikka & Jutustelu 7 24.10.2005 21:54


Sivu luotu: 16:26 (GMT +2).