Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.02.2011, 13:52
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ipe64 Näytä viesti
Kiitos Junde vastauksista.
Tunnistin itseni tuosta kohdasta jossa sanoit ettei ole tarkoitus että rakennetaan vain HS luokkaan autoja,kirjoituksistani saa ehkä virheellisesti käsityksen että lähtökohta oli juuri Trial HS luokka,ei,lähtökohta on rakentaa auto lähinnä kaikenlaiseen hauskanpitoon jne.,mutta ainoo luokka ois ollu tuo HS,johon tuolla kikottimella olis voinu osallistua,tai sitten se proto,rangen orkkis akseleilla,eli ei sittenkään.
Me ollaan Ipen kans autoinemme samalla "viivalla". Hauskanpito auto ja halvalla, niin ei kelpaa, ku protoon tai harrasteeseen. Protojen radoille ei tosiaan rover akseleilla ja lappalaisilla oikein ole asiaa, muuta kuin venyttämään kisan mittaa ja ponnistamaan hinauskaluston laatua/määrää

Ipe? Mikäs HS sääntö nyt estää sun osallistumisen HS:ään??


MUTTA: miksi uuteen putkirunkoautoon pitää tehdä tuplaristikko oviaukkoon????????? Suositus varmaankin? Onneks säännöt toistaiseks sallii esim kuvan 253-11 oviputket, niin saa vielä vanhan ukonkin auton kyytiin Meinaan tuplaristikko oviaukossa muodostaa aika vaikean sisäänpääsyn ja pakokauhun hetkellä ulospääsyäkin vois äkkiseltään rajoittaa



YES!!! Nyt on sentään keskustelua trilalin ympärillä, kun monta vuotta oli liian hiljaista!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.02.2011, 14:56
Ipe64:n Avatar
Ipe64 Ipe64 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 12.01.05
Sijainti: Hausjärvi, .
Viestit: 1.227
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Me ollaan Ipen kans autoinemme samalla "viivalla". Hauskanpito auto ja halvalla, niin ei kelpaa, ku protoon tai harrasteeseen. Protojen radoille ei tosiaan rover akseleilla ja lappalaisilla oikein ole asiaa, muuta kuin venyttämään kisan mittaa ja ponnistamaan hinauskaluston laatua/määrää

Ipe? Mikäs HS sääntö nyt estää sun osallistumisen HS:ään??


MUTTA: miksi uuteen putkirunkoautoon pitää tehdä tuplaristikko oviaukkoon????????? Suositus varmaankin? Onneks säännöt toistaiseks sallii esim kuvan 253-11 oviputket, niin saa vielä vanhan ukonkin auton kyytiin Meinaan tuplaristikko oviaukossa muodostaa aika vaikean sisäänpääsyn ja pakokauhun hetkellä ulospääsyäkin vois äkkiseltään rajoittaa



YES!!! Nyt on sentään keskustelua trilalin ympärillä, kun monta vuotta oli liian hiljaista!
Kyllähän se on sääntökohta:"autossa tulee olla kori(jota saa muokata) ja tunnistettavuus säilytettävä"!
Mulla ei ole varsinaista koria,eikä tule ja tunnistettavuuskin on vastaan alkuperäistä ideaa,siis jos sen tarvii olla jonkin tuotantoauton näköinen.
Jos riittää "kuoret" kaariston päälle niin sit vielä jotenkin pitkinhampain,mut perusajatus oli laittaa ihan oma design pellitys.
__________________
www.ipefix.fi

Viimeksi muokannut Ipe64 : 11.02.2011 15:19
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.02.2011, 15:22
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ipe64 Näytä viesti
Kyllähän se on sääntökohta:"autossa tulee olla kori(jota saa muokata) ja tunnistettavuus säilytettävä"!
Mulla ei ole varsinaista koria,eikä tule ja tunnistettavuuskin on vastaan alkuperäistä ideaa,siis jos sen tarvii olla jonkin tuotantoauton näköinen.
Jos riittää "kuoret" kaariston päälle niin sit vielä jotenkin pitkinhampain,mut perusajatus oli laittaa ihan oma design pellitys.
No, tässähän voi vielä vissiin käyttää mielikuvitusta,

Eikös tässä ole selkeästi kyseessä HJ-55

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.02.2011, 15:25
Ipe64:n Avatar
Ipe64 Ipe64 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 12.01.05
Sijainti: Hausjärvi, .
Viestit: 1.227
Perusasetus

Juuri näin Viipo!
Hyvällä tahdolla tuo on FJ-55,alias rautasika,mutta siinä vaaditaan jo hiukan joustoa tiukasta sääntökirjan tekstistä,siis luokkaan HS.
"Koria" on hiukan muokattu
__________________
www.ipefix.fi

Viimeksi muokannut Ipe64 : 11.02.2011 15:27
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 11.02.2011, 15:42
Ipe64:n Avatar
Ipe64 Ipe64 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 12.01.05
Sijainti: Hausjärvi, .
Viestit: 1.227
Perusasetus

Lisäänpä vielä kohdan,jonka joku kai aikaisemminkin toi esille..
3.7.3.1 Jouset
Jouset ovat vapaat, mutta alkuperäisen jousen tyyppi
tulee säilyttää. Riipukkeiden paikan saa muuttaa. Jouset
akselin päälle on sallittu (SOA).

Eli kierrejousitetut BJ/HJ ja Patrollit jne. ei asiaa HS luokkaan ns. kokeilemaan lajia
__________________
www.ipefix.fi
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Eurotrial 2010 karsintakilpailu 8.5 Janakkala Saija Tapahtumat 188 09.03.2015 12:54
Eurotrial 13-15.8.2010 Borås tare Tapahtumat 101 04.10.2010 22:18
kauden 2010 trial sos Tapahtumat 11 19.01.2010 17:12
Trial kaarien uudet säännöt??? Jare Tekniikka & Jutustelu 2 01.10.2009 20:53
Eurotrial säännöt? Tarzan Tekniikka & Jutustelu 41 30.01.2009 18:07


Sivu luotu: 15:24 (GMT +2).