Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 11.02.2011, 12:06
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Mä olen jotenkin ymmärtänyt tuon pro-modin koppa säännön niin, että koria saa levittää, mutta mistään kohtaa sitä ei saa kaventaa. Pituus suunnassa taas voi lyhentää tai pidentää.
Voisko tätä sääntöä kutsua ihan suzukisäännöksi? Onhan se tietty helpompaa valita lähtökohta (suzuki tai jeep), että saa kilpailukykyisen (kapeakorisen) auton. Onko oikeasti tunnistamisen kannalta tärkeää että auto on juuri oikean levyinen? Ja onko unimogin alustalla oleva suzuki alunperin mersu?
Mites muuten stanujen sallitut ja kielletyt renkaat, oliko tuo sääntö jo 2010?

T: nyybibaxxter
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Eurotrial 2010 karsintakilpailu 8.5 Janakkala Saija Tapahtumat 188 09.03.2015 12:54
Eurotrial 13-15.8.2010 Borås tare Tapahtumat 101 04.10.2010 22:18
kauden 2010 trial sos Tapahtumat 11 19.01.2010 17:12
Trial kaarien uudet säännöt??? Jare Tekniikka & Jutustelu 2 01.10.2009 20:53
Eurotrial säännöt? Tarzan Tekniikka & Jutustelu 41 30.01.2009 18:07


Sivu luotu: 14:14 (GMT +2).