Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 02.02.2011, 15:15
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja matti.v Näytä viesti
nii ja tähän ei kiinitys/vahvike lappuja käsitykseni mukaan tarvii koska kaaret hitsataan suoraan runkoon?
Eli mihin luokkaan olet autoa rakentamassa??? Ei pikaisesti tule kuin Cherokee itsekantavalla rungolla mieleen, missä saisi suoraan runkoon kiinni kaaret, mutta siihenkin tarvitaan laput alle!!!
Sen mukaan kannattaa miettiä nuo kaaret ja sitten sitä kautta kiinnityspisteet tuleekin sitten automaattisesti

Putkirungossahan ei tarvita mitään kiinnityspisteitä, koska "tarkennetun" sääntökohdan mukaan kaarien yläosa (oviputkien yläpuolelta/vyötärölinjasta) voidan katsoa turvakaareksi ja alaosa runkorakenteeksi (mitä G-69 alussa ajoi takaa!).

Mutta taitaa olla vain proto- ja pro modit tähän sääntöön meneviä laitteita???? (näin hatusta vedettynä)
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------

Viimeksi muokannut Mikki : 02.02.2011 15:20
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Eurotrial 2010 karsintakilpailu 8.5 Janakkala Saija Tapahtumat 188 09.03.2015 12:54
Eurotrial 13-15.8.2010 Borås tare Tapahtumat 101 04.10.2010 22:18
kauden 2010 trial sos Tapahtumat 11 19.01.2010 17:12
Trial kaarien uudet säännöt??? Jare Tekniikka & Jutustelu 2 01.10.2009 20:53
Eurotrial säännöt? Tarzan Tekniikka & Jutustelu 41 30.01.2009 18:07


Sivu luotu: 10:51 (GMT +2).