![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Viikonloppu meni auton kimpussa, takapää niputettu kasaan. Sitten pohdiskelin sitä palkkihelmojen tekoa. Minkäslainen homma se todellisuudessa on että vedetäänkö koko vanha helma pois korikiinnikkeitten tukia myöten vai kuinka?? Jos jollakin olis kuvia palkkihelmasta auton alta niin auttas paljon niin näkis että miten se pitää oikeesti tehä. ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja sitten otat tarpeeksi pitkän/leveän palkin minkä laitat sitä takaosaa vasten. Sitten annat hitsauskoneen laulaa. ![]() Itellä on 150x50x4mm palkkia omassa patrollissa helmoissa. Nämä ovat siitä hyvät että ovat leveät.(suojaa paremmin kupeet) Jotkuu on käyttän myös jotain 120x40palkkia... |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
tässä kuvia tosin mersusta tuosta kyllä leikkasin tuon helman vielä hitoille. reijistä hitsattu korin palkkeihin kiinni ja paikka reijän päälle tein vielä tuommoset rocksliderit ni ei oo ovet kurtussa |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Nuo rocksliderit kannattaa taivuttaa hieman alaspäin, ajan kanssa hakkautuu ja lommoutuu ylöspäin ja sitten hankaa ikävästi ovea vasten.
Ps. ja takylityshän kannattaa rälläköidä hittoon. Helppo homma ja helpottaa sotanorsulla ajamista metsässä ! Pss. Olis jouten tuommonen perästä pätkästy GR koppa jossa sisällä pääkaari takatuin ![]()
__________________
"Ei mene, kokeillaan tuosta vielä vähän. No helkkari, nyt se hajos !" |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kiitoksia neuvoista! nyt on jo kuva mielessä kuinka toteutuu palkkihelmojen laitto
![]() Patrol Gr:lle tää ajokki tarkotus pitää kilpien välissä ja pitää myös käyttöautona niin tän koria en ala lyhentään mutta se sun lyhennetty kori ois pirun hyvä kun tossa varaosa Gr:ssä mikä tuli kaupassa mukana kun valkosen ostin niin kaveri ostaa multa korin siitä omaansa kun on sen nykynen kori sen verran hapero ja sit mulle jää tekniikka runkoineen ja itelle niin siitähän vois kyhätä vaikka sellasen kunnon offipelin ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Sehän korinlyhennys sinällään ei ole kuin muutoskatsastaa, mutta jos tarvii vetokoukkua tai tavaratilaa niin asia on erikseen
__________________
"Ei mene, kokeillaan tuosta vielä vähän. No helkkari, nyt se hajos !" |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Koukulle ja tavaratilalle tarvetta. Muutoskatsastamaan tän joutuu kuitenkin ku alustasarja vaihdettu korottavaks ja renkaat haluan otteeseen.
Palkkihelmat etenevät, naapurista kävin kyselemässä palkkia kun tiesin että sinne jäi nurkkiin pyörimään sitä niin kuuden metrin kanki sieltä löytyi ja sain viiä koko kangen ja nyt saa sitten ruveta pätkiin sitä oikeen mittaseks sekä hitsaan kiinni ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tuo länsiväylän katastus toi vipinää tänne katastus hinnat tippu puolee kun tuli kilpailua.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
paatrolli rojektia | titanix | Maasturiprojektit | 9 | 01.01.2011 21:15 |
Geeärrä rojektia | tdic-89 | Maasturiprojektit | 26 | 21.12.2010 16:22 |
Napero rojektia | Givelä | Maasturiprojektit | 3 | 17.09.2009 18:08 |
Campo rojektia | 4x4opel | Maasturiprojektit | 1 | 20.11.2007 14:46 |
Datsun rojektia | Sag | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 29.07.2005 10:54 |