Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.01.2011, 13:02
hpotteri:n Avatar
hpotteri hpotteri ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 29.08.03
Sijainti: Vantaa
Viestit: 570
Perusasetus

Tilaa pitää saada nimenomaan vauhtipyörän ja kampiakselin väliin.

Laatikkoa otetaan kanssa sama mitta taaksepäin kun vaihtupyörääkin.

Moottori ei ole ulkop tasapainotettu, lähinnä ongelman tuo mun mielestä kiinnityspultit jotka venyy operaatiossa speiserin verran ja kampurassa ei oikeen oo tilaa tehdä ohjuriholkkeja jotka jeesais paikallaan pysymistä esim kytkin nepissä.

Ja speiserin saa tehdä joku oikea koneistamo oikeista aineista ja oikealla opilla.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2- LT ja 2-LT2 vauhtipyörän erot alticity Tekniikka & Jutustelu 2 21.10.2010 12:40
patrollin sd33 vauhtipyörän hammaskehä SEMMI Tekniikka & Jutustelu 0 07.12.2008 18:58
sd33t ja sd33 vauhtipyörän sopivuus keskenään american Tekniikka & Jutustelu 13 26.02.2008 12:41
Vauhtipyörän hammaskehän korjaus migillä?? veejii Tekniikka & Jutustelu 12 25.10.2004 08:24
Vauhtipyörän jouset palasina.. Tekniikka & Jutustelu 9 28.07.2004 11:11


Sivu luotu: 11:27 (GMT +2).