![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
eikä kalliskaan ? sattuks siin oleen myös joutilas turbopakosarja ? tai edes putkenlähtö, eli etuputki ? nepä innostas...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Onko kukaan Volvoilija muuttanu näitä 12 volttisiks ??
Äkkiä ajatellen ihmeimmät lienee pyyhkijän ja lämppärin mosat ?
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Pitäsköhän tota lyhentää ja tehdä tuhatjalkanen evo 2.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ei kun 8x8(jotta camperin varustukseen saa saunan) ja kone vaihtoon(merkki on jo kuitenkin oikea ja vain 606. Vapari antaa huipputehot ulos 5000rmin, eihän se org.volvon kone pyöri tuon kovempaa
![]() http://www.offrd.se/video/volvo-8x8 Ja unimogia viedään 6-0 Viimeksi muokannut Tumi : 18.01.2011 09:54 Perustelu: linkki |
#6
|
||||
|
||||
![]()
On sitä osattu ropakandaa tehä ruattissakin
![]()
__________________
www.ipefix.fi |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
VoMBat:iin tuotekehitys ehdotusta: Telin nosto polttoainetaloudellisuuden vuoksi. MAlli on yksinkertaisin ja kaunein, mitä pystyn miettimään, pari kapulaa/jerryä, joiden päälle etutelin ajaa ja kettingin pätkillä pulttaa rattaat ilmaan. Yksinkertaisin, kevein, toimintavarmin konsti. Varmasti kulutus tippuu 10-20%. Ehkä jopa enemmän riippuen akseleiden suuntapoikkeamista. Renkaiden kuluminen ei ole ongelma, mutta jos siltä näyttää muutaman tuhannen maantie kilometrin jälkeen, niin kulma ylös ja rattaille swap. Toiseksi takatelille voisi tehdä saman, kun ajaa metsässä ja pitää tehdä nopeita kurveja puiden ympäri. Tai sitten takavinssille laittaa pari rullakitaa, joista on valmiiksi köysi ja sen yhdistää vain vinssiin kiinni, kun tarvista on kurvata. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Jeps
Telin nostoa kaavailin just tänään kaasuvaijerin virittelyn ohessa, vaan kenpä kertois mihin etuakselin lukon kellon letku oikeasti kuuluu - siis yläpäästään ? telin nosto olis vinssillä kätsä, kun sellanen tarvinnee lavan / kopin nyhtämiseen kuitenkin asennella... ilmapussi tai pari taas mahdollistais lehtien minimoinnin... ![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kysymyksiä C304 sta | pee | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 10.05.2011 09:09 |
Myyty Volvo C304 6x6 ampulanssi | farmari | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 02.03.2011 15:28 |
Pinzgauer 712 vs. Volvo C304 | Heering80 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 27.12.2008 22:24 |
Ostetaan Volvo c304 | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 15.07.2008 21:57 |
M :2kpl volvo c304 | offisika | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 07.03.2007 07:28 |