MutantRhino
Eilinen purkuilta oli työläs ja hyvin vähän sain aikaiseksi.
Etusäleikön irroittaminen oli pelkkää poraamista ja rälläköimistä - yksikään kahdestatoista ruuvista ei auennut. Dremel pienoispora on ahtaissa paikoissa oiva vehje - nyt kun siihen löytyy kunnollisia laikkojakin. Ennen oli olemassa vain nuo pienet ohuet ruuvilla kiinnitettävät mutta uusi 38 x 3,2 mm laikka SpeedClip pikakiinnityksellä on toimiva. Hieman toista laikkaa meni niin kaikista ruuveista oli kannat pois.
Jäähdytin lähti hyvin irti mutta kaasuttimessa menikin sitten taas tovi kun alempi pinnapultti oli hapettunut kiinni. varovainen naputtelu ja nitkuttaminen senkin sitten vihdoin irroitti.
Viimeinen koitos oli lämmityskennolle menevien letkujen irti saaminen kennon putkista - en raskinut leikata niitä auki kun olivat hyväkuntoisen näköisiä - mutta että osaa letku putkenpäähän juuttua.
Näytti tuo Aisinin kaasutin suhteellisen hyväkuntoiselta - ei väljyyttä läppäakselissa. Olen kuitenkin kuullut että Aisini olisi huonosti toimiva, eli kannattaako tuo huoltaa vai laittaa jokin toinen kaasari tilalle? Mitä mieltä Suskan rakentelijat on? Mikähän olisi sitten tuo toimivampi vaihtoehtokaasari?
Vielä muutama ilta purkuhommia niin saattaisi päästä peltihommiin käsiksi...
|