![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]()
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Hiukan tökkii ku noi tyät (lumentulo) haittaa harrastusta. Viimeksi muokannut RJCOBRA : 27.12.2010 19:34 |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Taas saatii hiama tehtyy projektii eteepäin eli etuaksulasta tuli sit siirrettyy toi kartaani linja yhteneväiseksi vaihelaatikon kans. Etuakselista toiselta pualelta otettii pala välistä pois ja lisättii toiselle puolelle, seuraavaks sit varmaan käynti karpiolan sorvaamoon teettämään uusi ja pitempi vetari vasemmalle pualelle.Tyät erellee hirastaa rakentelua ja taitaa toi hieman vilponen talliki eresauttaa rakentelun vaiheisiin. Mutta tästä jatketaan
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Kyl sais jo toi lumen tulo hieman vähentyy ku ei oo tallil ehtiny oikeen mittää saanu aikaseks ja kevät lähestyy. tarttisko jo painaa panikkinappulaa.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Doh
opelixit kun nipussa ja tilaa pari neliöön Eiköhän se tappi ala vääntyä
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Nonii taas ollaan saatu jottain kehitettyy tai oikkeastaan Hippo o saan hiema kaarisapluunaa tehtyy 10millisest pyäröpuikos, kyllähä siinki toi seinämävahvuus olis rittävä mut ei oikkee toi ympäryysmitta, no täytyhä munki hieman jottai Hipon kiusaks saara aikasek eli tehtiimpä sit 15 vaneris pyäränmallii et Hippo suopi taivuteltuu kaarimallit siihen uskoon et kummitki mahtuis pyärimää ihan niinku vappaasti. Ei tää talvi oikkee oo suasinu auton rakenteluu ku tyät o häirinny ens ja sit kauhiat pakkaset et tallis ei oikkee tahro tarkentuu, mut eiköhä se siit ala etenee. Tossa kuvas hiama kaarisuunnitelmaa jo näkkyy jote eiku toisellekki pualel sit vaa puikkoo sopivaan muatoon ,vai mitä Hippo? Ei muute mut saaraan Kankullekki jottai tekemist.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mut miten sää reima meinaat taipua tosta oviaukosta sisään ja ulos Näyttää ainaki kuvassa kovin ahtaalta aukolta
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
menihän siihen kolme kuukautta ja sit ei mittää
__________________
Kyl määki Turuus kerra Viimeksi muokannut RJCOBRA : 11.05.2011 17:06 |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Sit ne tuli pitkän orotuksen jälkkee meinaa ne kummit tualt ameriikan maalt, jarruosatki suurinmaks osaks jo tallin hyllyl ny si tarttis alottaa kummien vääntö vanteel ja orotella ameriikan maalt lissä ossii jotka tais eile lähtee siält koht Turkkuu. Hiema tos asettelin tota kummii kans hollille et näkis suuntaa mihi ollaa menos ja ajankuluks kaarien aukkoja hiema peittelin ja kaariväriä kokeilin kontrastiksi touhuteipin kans. No tästä jatketaan.
__________________
Kyl määki Turuus kerra |