Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.12.2010, 19:45
konttikaira konttikaira ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.10
Sijainti: Sawo
Viestit: 85
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mika_T Näytä viesti
Tere.

Tuli itellekkin tuomonen diisselilöity b2600 -92.

Kone tuossa on jonkun päähänpistona pösön 2.3D =)

Samassa kaupassa tuli myös pajeron 2.5TD kone mutta sehän ei käykkään tähän "uudempi" koppaiseen laatikkoon.
Onko tuo mazdan vaihelootan kytkinkoppa vaihdetavissa "vanhaan" malliin. Eli alle -89?

Miten kytkin? Käykö pajeron kytkinpaketti tuohon maksan laatikkoon/kytkin akselille?
Niin ja sopiiko pajeron moottorin öljypohja sellaisenaan tuonne?

Toisena vaihtoehtona mietin mersun kakslitrasta tiisseliä turbolla. Mutta öljypohjan muokkaamisessa on työtä.
Itseäkin mietityttää tuo vauhtipyörän / kytkimen sopivuus. Pajeron vauhtipyörä parikyt milliä paksumpi eli tuo asetelmaa saman verran enemmän laatikkoon päin. Aiheutuukohan tästä vielä mitään ongelmaa??

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mazda B2600 -P- Tekniikka & Jutustelu 17 27.06.2011 17:05
Myydään Mazda B2600 4x4 vm.-90 Madball O/M/V Ajoneuvot 3 28.09.2008 12:10
Mazda B2600 Tekniikka & Jutustelu 2 24.10.2006 09:44
M: MAZDA B2600 Helperi O/M/V Muut 10 15.01.2005 13:02
MAZDA B2600??? JinX Tekniikka & Jutustelu 5 28.05.2004 10:36


Sivu luotu: 08:05 (GMT +2).