![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#16
|
|||
|
|||
![]()
Noiden 2-mäntäisten takasatuloiden yleisin syy jumitteluun on se,
että jarrupalat jumittuvat sinne pesäänsä. Ovat muuten tiukassa. Jarrua painettaessa mäntä työntää senverran, että palat jarruttavat. Sitten kun jarru vapautetaan, niin palat jäävät laahaamaan osittain päälle. Sama vaiva ilmestyy, jos jarruletkut alkavat olla niin turvoksissa, että päästävät kyllä nesteen satulaan päin, mutta ei säiliöön päin. Jarrupalojen asennuksessa kannattaa käyttää kuparitahnaa. Vähentää kitinöitä ja estää jumittumista. Ne liimattavat kitinänvaimennuslaatat ei kestä kuin puoli vuotta ja sitten on mäntä painunut kumista läpi. => Taas kitisee. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
cherokee takajarrut | mardu | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.06.2010 08:31 |
Blazer k5 takajarrut | Offipiru | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 25.03.2010 12:56 |
LJ:n takajarrut | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.05.2008 17:40 | |
K10 takajarrut kateissa. | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.09.2005 20:54 |
Helvetti jäätyy? | Gazza | This And That | 1 | 07.04.2003 15:03 |