Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 06.12.2010, 23:33
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

Noiden 2-mäntäisten takasatuloiden yleisin syy jumitteluun on se,
että jarrupalat jumittuvat sinne pesäänsä. Ovat muuten tiukassa.

Jarrua painettaessa mäntä työntää senverran, että palat jarruttavat.
Sitten kun jarru vapautetaan, niin palat jäävät laahaamaan osittain päälle.
Sama vaiva ilmestyy, jos jarruletkut alkavat olla niin turvoksissa,
että päästävät kyllä nesteen satulaan päin, mutta ei säiliöön päin.

Jarrupalojen asennuksessa kannattaa käyttää kuparitahnaa.
Vähentää kitinöitä ja estää jumittumista.

Ne liimattavat kitinänvaimennuslaatat ei kestä kuin puoli vuotta
ja sitten on mäntä painunut kumista läpi. => Taas kitisee.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
cherokee takajarrut mardu Tekniikka & Jutustelu 2 21.06.2010 08:31
Blazer k5 takajarrut Offipiru Tekniikka & Jutustelu 3 25.03.2010 12:56
LJ:n takajarrut Tekniikka & Jutustelu 3 09.05.2008 17:40
K10 takajarrut kateissa. SamiN Tekniikka & Jutustelu 6 02.09.2005 20:54
Helvetti jäätyy? Gazza This And That 1 07.04.2003 15:03


Sivu luotu: 22:23 (GMT +2).