![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ettei olis öljypumpun/virranjakajan akseli vieläkin pielessä sen 2 hammasta? Pyöritäppä jakajaa laidasta toiseen, löytyiskö sellasta asentoa jossa alkais käydä nätisti.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Öljypumpun akseli? Tässähän on vaan kampiakseli, nokka-akseli ja vesipumppu jakopäässä ![]()
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Onks puristuksia mitattu, tulis mieleen vääntyny kiertokanki... Eikö ollu venttiilit osuneet mäntiä päihin ?
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#5
|
||||
|
||||
![]()
entä se 1.ruiskun kumilaippa? se hapertuu ja rupee vuotamaan, aika radikaalisti vaikuttaa käyntiin.
__________________
rocky projekti odottaa kesää. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Mihis sytytysennakko on säädetty? Että ei olisi myöhäisellä?
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
imuvuoto tulis mieleen, se kumilaippa ja alipaine letkut on ehjiä ja kiinni, joskus oli mersusta jarrutehostimen muoviputki halki ja aika samanlaiset oli oireet. StarttiPilotilla löytää imuvuodot helposti.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Sytty on säädetty samaan missä se on viimeiset 6 vuotta ollut, merkittiin jakajan jalkaan ennen purkua. Mikä kumilaippa, täh? Ruiskun puolta en purkanut ollenkaan, imusarja oli kaikkine rojuineen irrallaan. Joku voisi kertoa, onko tässä 1- vai 2-pisteruisku vai mikä, joka tapauksessa kaasarin näköinen mötikkä imusarjassa on eikä suuttimia imusarjan sylinterien päässä... Kaksi keskimmäistä sylinteriä ei siis höngi kunnolla tulta, se on jo selvillä. Onko noille joku erillinen kumiliitäntä/laippa/härpäke kun ykköselle ja neloselle? Vai kenties erillinen suutin jossain kohti imusarjaa? Kannen ja imusarjan väliset tiivisteet on siis uusittu, ei ollut vaikutusta.
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
#9
|
||||
|
||||
![]()
siis se kaasarin näköinen hässäkkä eli ruiskun runko on kiinni imusarjassa sellaisella kumilaipalla ja niitä on mennyt lähes jokaisesta 1-pisteruiskusta.
Hörii ilmaa sieltä välistä.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HDJ:n käyntiongelma | Daniel | Tekniikka & Jutustelu | 62 | 30.11.2012 00:27 |
Myyty vw golf -85 N1-paku 2+3 paikkainen+toinen golf mukaan | lepoantti | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 13.07.2010 08:31 |
HJ:n Käyntiongelma. | välijäähdytin | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.02.2010 17:40 |
SJ-413:n käyntiongelma | JC | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.11.2008 23:44 |
Uaz käyntiongelma | -MAKE- | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 01.06.2005 20:49 |