![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Sitten menee 5% kesälaatua ensin suodattimesta läpi ja sitten tulee talvilaatu.Eivät sekoitu kylmänä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Dieseli ei sekotu dieseliin??? No jos nyt ei molekyylitasolla, niin kyllähän se aine kiertää sellasta kyytiä pumpulle ja takaisin että kyllä se siitä väkisinkin sekoittuu tankissa. Seistessä saattaa pidemmän päälle olla tilanne toinen. Bensaa sekaan sitten.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Se parafiinin määräero eri laaduissa ilmeisesti vaikeuttaa sekoittumista.Ja ei se kierto normi jakajapumpullisessa ole kovin raju,siellä on kuitenkin aika pieni reikä paluupuolella.Puhumattakaan esim.HJ60 tyyppisestä ratkaisusta jossa ei ole lainkaan paluulinjaa...CR/pumppusuutinkoneet ovat asia täysin erikseen,siellä tavara liikkuu niin että ei lumi pysy tankin päällä edes kovimmilla pakkasilla.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
kokemuksia huonommasta päästä on myös ABC asemilta, tutulla on citroenin paku (01vm) ja viime talvena kummasteltiin kun ei auto lähe käyntiin mitenkään päin, akku vaihdettiin, tarkistettiin onko ilmavuotoja, suuttimet olivat juuri vaihdettu uusiin jne.. no kun jaksoi starttailla kaapeleilla kymmenen minsaa niin sitten auto lähti käymään, teki muuten tuota samaa vaikka oli kone lämmin..
No käytiin sitten seuraava tankillinen hoitamassa nesteeltä ja kas kummaa kun kaikki käynnistys ongelmat hävis.. ja tämä vielä testattiin kahteen otteeseen että onko mahdollista vain tankkaamalla eri paikassa että vika häviää, eli abc n dieselillä ei auto toimi laisinkaan ja nesteen dieselillä ei ole mitään ongelmia.. ite ainakin näistä kahdesta vaihtoehdosta mielummin sponssaan nestettä kun abc, menneiden kokemuksien perusteella.. ite muutenkin laitan talvilaadun sekaan 2t jotta voiteluominaisuudet paranevat Viimeksi muokannut eyeless : 02.12.2010 17:17 |
#5
|
|||
|
|||
![]() Taas tuli pakon edessä mentyä vanhaan.
Alkoi olemaan keitto lopussa ja sen verran ajattelin riskeerata nesteen kuraa että pääsis
jonnekin oikeaa polttoainetta myyvään paikkaan. Pumpun päällä komeili -34 asteen kestävyys, -24 ja 5km oli taas kerran maksimi tolle paskalle. Teille jotka tota ootte ylistäny on pari kysymystä. Syntyykö noin tyhmäksi vai pitääkö paljon opiskella? |
#6
|
|||
|
|||
![]()
"-24 ja 5km oli taas kerran maksimi tolle paskalle."
Onkohan vika nyt polttoaineessa vai siinä kapineessa jonka tankkiin sitä on valutettu? Meidän kauppakassi-Hilux ei oo ainakaan yhtään nikotellu Nesteen polttoaineen takia. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Sehän menee näin-Idiootista tulee insinööri yhdelllä kerralla!! Ja se järjestyhän menee näin:Infantiili-Debiili-Imbesilli-Idiootti-Insinööri-Diplomi insinööri!!Ja tottakai lievemmästä pahimpaan tyhmyysluokkaan!! Monesti ihmettelen että miksi pitää hankkia oppiarvo virallisesta tyhmyydestä!!! Viimeksi muokannut uokki : 23.12.2010 21:17 Perustelu: For fun!! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ford Rangerin (euroopan malli) korotus | gikseri | Maasturiprojektit | 25 | 19.08.2011 09:34 |
Hj61 siirtopumppu vuotaa diiseliä | _kekkula_ | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.07.2009 18:41 |
Euroopan karttoja Oziin? | tmx50 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.06.2007 21:51 |
Neste / neste-lämmönvaihdin | farmari | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.05.2007 19:15 |
C5 euroopan malli | C5 | 1 | 28.05.2003 06:22 |