![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kytkintehostimia kun alat mettästämään niin sehän löytyy myös 60:sestä 85/86 etiäppäin.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Juu, se nykyinen imuputkihan tuossa ei ole ruostunut. Edellinen omistaja oli viritelly sinne kupariputken. Yrittäny tinata sitä laippaan kiinni, ja kun ei ollu onnistunu niin oli tyhjennetty siihen ympäristöön tuubillinen saniteetti silikonia.
Laipan ruuvit oli myös katkastu, joten laippakin oli "kiinni" samaisella kylppäri töhnällä. ![]() Nyt on sentäs sikaflexiä ja kemiallista metallia. Ei oo paras vaihtoehto sekään, mut eipähän oo vielä vuotanu. Tosiaan, jos kerran 85/86 etiäppäin on ollu kytkyttimellä tehostimia, ni eipä ihme jos edellisen hojon kytkin oli köykäsempi. ![]() Ajelin tänään tallille, mut empäs ehtinny muuta kun ettimään kadonneita työkaluja, ja ihmettelemään savuavia etujarruja. ![]() Pahasti näyttää siltä että tämä käyttöauto yrittää olla perheen kolmas harrasteauto, joten elekääs nyt hyväne aeka puhuko mulle mistään 12H-T motista... Kohta ei lapset enää muista et kuka se on se ukko joka käy täällä nukkumassa.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Itsellä kans esiintyy tuota nytkyttämistä HJ:ssä. ~1500 kierroksilla ikäänkuin kaasua pumppais.
En ole saanut syytä vielä selville, mutta ei ainakaan minulla johdu ilmavaivoista. Voisko pumpun ennakon keskipakosäätimestä johtua tuo ongelma? |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Jep. Ilmeisesti ihan sama vaiva. Ei oo mitään pikku nykimistä, vaan just ihan kuin kaasua pumppailis. Loppuu ainoastaan kun nostaa kaasun, ja jatkuu normaalina ellei uudelleen kaasutellessa paina reippaammin.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
oli samaavikaa vaihdoin alipainesäätimenkalvon oli revennyt.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Auttoiko kalvon vaihto?
Olen kerran käyttänyt kalvon irti enkä havainnut siinä mitään vikaa. Saattaa tietysti olla, että on venynyt tai niin huomaamaton repeämä, etten sitä havainnut. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Se nykiminen siinä 1500rpm ympäristössä tuntuu olevan "tyyppivika". Asiaa on puitu SLCK:n puolella ja täällä, mutta sellasta parannusta ei oo siihen tainnu tulla.
Koittaa voimm. laskea ylimääräsiä öljyjä pois syöttöpumpusta, jäykentää kalvon taakse tulevaa jousta ja muuta pientä... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Laturi ongelmaa | EZU | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.07.2009 10:06 |
| Tehostin ongelmaa... | kenni | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 30.08.2006 19:23 |
| Suzuki ongelmaa? | 4wdass | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.06.2004 09:25 |
| Lukko ongelmaa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.02.2004 08:32 | |
| Pari ongelmaa -84:n kanssa... | Vuosimallit 1984-1996 | 3 | 14.07.2003 14:07 | |