![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Ajattelin uudestaan ton ekan sun viestin, vedit mäessä!! Oliko siis oma autos mäessä, ja jos oli ja "kurlaa" niin öljy ei sillon pääse pumppuun. Letkujen ja säiliön aseman tarkistusta siinä tapauksessa.... Ehkä halvin tarkistus alkuun. Jos on kerran tasasella vetänyt mitävaan, niin luulis sillon kaiken olleen lähdössä ok. Mut tarkista se öljyn saanti!
|
|
|||
|
|||
![]()
Nyt on kokeiltu vetotehoa nostetuilla paineilla--ei jaksa vetää vieläkään.Volvo oli ihan vaaka asennossa,pytyssä uudet öljyt...Kierroksilla kun vedätin niin sihautti venttiilinjuuren tietämiltä liemiä ulos..Kyselin yheltä Hi-flexin agentilta uutta moottoria ja sano jotta jotai satkun maksais.Oikeasti mua ihmetyttää miks ei jaksa vetää kun on välityskin jotain 50/1 ja mun mielestä toi vaikuttaa ns herkältä koko laitos...
|
|
||||
|
||||
![]()
siis minkä välitys 50/1 pumpun ja moottorin?
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
|||
|
|||
![]()
Vinssissä matopyörän ja isonpyörän välitys,toi arvo on sellanen noin arvo.Eli kun hydraulimoottorin akseli kiepsahtaa n 50 kierrosta niin vinssin kela yhden.Mun mielestä melkosen herkkä välitys ni siks ihmetyttää voimattomuus..
|
|
||||
|
||||
![]()
Onko se tehdas tekoinen? Ja paljonkos sen pitäisi vetää?
Onko letkut oikein päin,nimittäin sieltä pumpulta venttilille,jos on erillinen venttiili? Onko se nopea? |
|
|||
|
|||
![]()
Pumpun imuputken sisähalkaisija, korkeuseroa tankin ja pumpun välillä?.
Minkälainen välitys pumpulle koneelta?. |
|
||||
|
||||
![]()
noniin lasketaas tälläsillä luvuilla:
välitys 1:50 150bar rumpu halk 15cm? moottori 50 kuutioo? pitäs vetoteho olla 7957kg ja jos litroja 25 niin nuilla luvuilla pitäs nopeus olla 1m/s pitäs olla oika tehokas ja nopee |