![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() nyt tiedän mite tuo koneen sovittaminen tapahtuu .. ainaki suunnilleen ![]() ![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#2
|
||||
|
||||
![]() tuli joulu vähä aikaseen
jep tuli valmet jeeppiin vauhtipyörä kotelo ja jeep valmetti vauhtipyörä! nyt lähti kytkin tilaukseen ja sit pääseekin jo maalaus hommiin
![]() himalajan kisassa käytiin jeepillä siis ihan kattomassa... eikä ilman pikku katastroohvia. just käännyttii kikkelin tieltä homolajan pohjaa päi ni kuulu vaa riks räks poks ja hirvee vemputus ratissa... harasoo. 4kpl pyörän pultteja poikki! just jäi 2 vastakkaista onneks ehjäks ni ei tarvinnu ruveta lavettia tilaa.. omituista? ajettii takas kotia nou problem. onneks on toi varaperä mist saa pinna pultit.... ens viikolla kirmaan A katastuksen ison päälikön juttusille kyselemää et saisko noi porttaalit leimattua tohon jeeppiin. sit ois porttaali akselein varustettu diesel huoltoauto. hommaa sit toha EVOOn toiset akselit..
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability Viimeksi muokannut young n dum : 02.10.2010 08:28 Perustelu: kämmi |
#3
|
||||
|
||||
![]() FaK
ihanaa. eihän nuo osat käy ei sitte millään.. perkele.
eli linnavuoren valukoppa ei mahu ees ton mukamas jeep/valmet vauhtipyörän selkään. startti tulee vika paikkaan tolla laipalla ja tossa väli laipassa on väärä pultti jako.. muute sama jako mut kopan ku laittaa paikallee ilman vauhtipyörää ni väli laipan holeista näkyy vaa puolet. eli nekää ei käy. nii ja toi pilotti laakerin reikä on aivan helvetin iso verrattuna jeepin vaihe laatikon akseliin... ELI ostin kasan paskaa ![]() nyt juon hirveet perseet ja mietin huomenna mitä tartteis tehä... ehkä teen ihan itse kytkinkopan paskaraudasta ja jätän ton väli laipan ja vauhtipyörän..
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#4
|
||||
|
||||
![]()
No voi perse sentään, ei aina mene putkeen hommat...
![]() Vauhtipyörä on väärä, ei jeep/valmet osa. Siksi startti ei myöskään sovi paikoilleen. Tuo vauhtipyöräkotelo askarruttaa. Ota kuva siitä ilman vauhtipyörää, sitten kun kamera pysyy taas kädessä. Edit: Savun laittamassa kuvassa näkyy vauhtipyöräkotelon ja startin välissä alumiininen välikappale. Niitä on käytetty joissakin koneissa eri vauhtipyörillä. Välikappale on muistaakseni noin 20 mm paksu. Ja vaarnat ovat tietysti pidemmät. Edit 2: Mittaa alumiinisen vauhtipyöräkotelo-vaihdelaatikko välikappaleen pulttijako. Pultin reikiä on vissiin 12 kpl?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! Viimeksi muokannut sisua45 : 02.10.2010 20:44 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
enhän mie muistanu pulttijakoa mitata..
![]() miul ei tuossa oo kyl mitää väli käikälettä startille. otin vähä kuvia : startti käy kyl paikalleen. eli toi väli käikäle ja v-pyörä on ainaski samasta laitteesta ![]() siihe toppas. eli too biG väli laippa ilman vauhtipyörää linnavuoren koppa/laatikko jää vinoon ku laittaa startin kärsä reiän kohalleen. sen pitäs olla tälläi.. mut startin hole ei käy. ja.. alumiini kopan reikien jako on sama.. paitsi et ovat väli laipassa hiukka isommalla kehällä. eli väli laippa ja vauhtipyörä on jostaki iha muusta valmet hommelista. mut ei harmita ku sain ton pyörän pultti remontin valmiiks ![]() ![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Onpas erikoinen vauhtipyörä kotelo, en ole moista ennen nähnyt.
![]() Se kotelo mikä sinulle käy, on valurautainen. Kooltaan suurin piirtein sama, mutta startti on ylempänä. Sitten se passaa alumiini koppaan. Ja perseen pulttijako tietysti eri. Lyön taskulämpimän keskikalja pullon vetoa, että alumiinikopan kiinnitys pulttien reikäjako on 429 mm. Niitä on 12 kpl tasajaolla. Eli SAE 3 jako.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! Viimeksi muokannut sisua45 : 03.10.2010 20:31 |
#7
|
||||
|
||||
![]() laippa
joo on tuo iha mustasta levystä poltettu laippa. ja painaa aivan hel..tisti..
no saaha siintä tukevan postilaatikon jalan ![]() EDIT: oiskohan muute jonku mettäkoneen laippa? ku on vihreeks värjätty.. tietty joku hinaajan motori laippa ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
KeTTu TyTöT : 6X6 V8 DIESEL | young n dum | Maasturiprojektit | 68 | 30.12.2014 05:04 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT : DATSUN Princess cab | young n dum | Maasturiprojektit | 39 | 20.05.2013 08:13 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |