![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#326
|
||||
|
||||
![]()
Se mynän tekemä pumppu tuli tuohon kiinni ja tuo turbo on öö.. Garrett TA-51 holsetin #14 pesällä, siivet 60/76 tai 78mm, ei muista
![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#327
|
||||
|
||||
![]()
Tuli tuosa myytyä pokkerit pois ja 39.5/18 pokkereita odotellessa, vielä 4-5 viikkoa ennenkö rantautuvat. Ja tuli myytyä myöski tuo turbo pois ja tänään sai sitte tilalle tommosen dodgen 5.9 koneen kyljestä olevan hx35, ens viikolla ku jaksais sitä käyä koittamassa paikollensa ja tehtyä pakoputken, ihan leimalle kelpaavan.. Katastusremonttiaki ois muutaki luvassa kuhan jaksais alotella, ois tuossa jarrusatulat, levyt, palat, kaikki uudet putket ja letkut ja taakse hihnat ja sylinterit ja jarrupääsylinteri + lasinpyyhkijöiden moottori tuli haettua Joskelta.
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#328
|
||||
|
||||
![]()
Kuulostaa hyvältä, tuohan alkaa olla jo täysiverinen safaripeli , vaikka tonne itärajan taaksekin.
|
#329
|
||||
|
||||
![]()
Voi kun sinne pääsiski joskus, ollu haaveena jo pitemmän aikaa.. Uusia elämyksiä sieltä varmasti saa jos jonkulaista
![]() ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#330
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#331
|
||||
|
||||
![]()
joo eihän tän paikan offiolosuhteet paljo asfaltilla ajosta eroa
![]() ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#332
|
||||
|
||||
![]()
joo.täällä rannikolla on ihan pyllystä.laitetaan tosiaan tosiaan viisumit vetämään niin kurvataan rajan toiselle puolen. kyllä meiän vehkeitä varmaan hiukan tarttisi ehostaa että olis jotain mahollisuuksia päästä takaisinkinpäin
![]() |
#333
|
||||
|
||||
![]()
Mä voin lähteä mukaan näyttämään kuinka kenttäremontteja EI kannata tehdä...
![]()
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
#334
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#335
|
||||
|
||||
![]()
Tuntus tuo HX35 pelaavan aikasta mukavasti, lähtee heti 1000 rpm ahdot nouseen ja nostaaki sen heti sinne maksimiin. Ahtoputkiin pitänee vaihtaa kunnon klemmarit ku tupsahtelee irti vähän väliä, aika luja ääni lähtee kun 2.5 bar irtoaa putki. Pakkivalotki rupes itekseen toimiin, ei kerenny ees ehtimään vikaa. Parin viikon sisään varmaan hyvällä tuurilla ois jarrut kokonaisuudessaan vaihdettu uusin, pääsylinteriltä lähtien taakse asti letkuja ja putkia myöten pitänee uusia
![]() Koitin tuossa kameralla kuvata jonku räpellyksen ku testailin turboa, harmi ku mikrofoonissa on kärryllinen jotain lantaa niin rätisee äänet niin perkeleesti, en tiiä kehtaako sitä ees pistää mihkää näytille ku vituttaa noi äänet, vois kunnon kameralla koittaa joku päivä
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#336
|
||||
|
||||
![]()
kuinka syvälle joutuu kaasua painaan että saa ton ahtimen herään jo tonnissa?
tekis itse mieli kokeilla hy35, niitä sais 8numeron pakopesällä. vois herätä kans aika kivasti, vaikka ei olekaan ihan noin rajua pummpua, kun on se 61 eco pumppu ![]() siis siinä on vie se ahtopaineen haistelu käytössä... |
#337
|
||||
|
||||
![]()
noooo kyllähän se sillä perusasennolla lähtee ahtamaan, eli kantapää syylärissä
![]() Joo se vois olla iha hyvä varmaa sillä #8 numeron pesällä, tuo mun hx oli ollut 524 td bmw:ssä paikallaan ja jossain 2500 tienoilla heräillyt, se oli siihen ny pistämässä HY35 #9 pesällä muistaakseni.
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 18.09.2010 16:18 |
#338
|
||||
|
||||
![]()
Nonii sai sen pakopainemittarinki kytkettyä viimein. Ei oikein kunnolla saa testattua, kun lähtee nuo ahtoputket irti, huonojen klemmarien ansiosta. 1.7bar ahdoilla oli pakopaineet 2.1 tai 2.2, en oikeen kerenny huomata tarkasti ku ei tullu just siinä kahtottua sitä pakomittaria, ei noin alhaasilla paineilla oo vielä aikasemmin ahtoputki irronnut. Noh ei kait tuo 0.4 tai 0.5 päälle ahtojen oleva pakopaine vielä niin dramaattista ole
![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#339
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Dodge ram 5.9 (-95 käyttis) Hj 61 (-89 2. auto) Viimeksi muokannut Profi : 25.09.2010 17:00 |
#340
|
||||
|
||||
![]()
Se on #12 pesällä tuo mun ja portillinen pesä. Ois varmaan ollut parempi tuo #12 sulle.. Ite voisin ehkä himoita tuota #14 p(k)esäistä =D Minkäs kokosilla siivillä se sun on ?
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#341
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Dodge ram 5.9 (-95 käyttis) Hj 61 (-89 2. auto) |
#342
|
||||
|
||||
![]()
Joo toi on kans 54/60 siivillä.. Niin tuleeko sulla toi ihan hj60 vakiopumpun kans käyttöhön ?
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#343
|
||||
|
||||
![]()
Koitappas nyt turpojurpo laittaa liikkuvaa kuvaa julki siitä koneestas.
![]()
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
#344
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Dodge ram 5.9 (-95 käyttis) Hj 61 (-89 2. auto) |
#345
|
||||
|
||||
![]()
Ei tuota vilimiä kehtaa laittaa ku niin järkyttävät äänet ja vänkärinpenkin niskatuki on liian alhaalla näemmä ku ei pahemmin näy maiseman vaihtuminen
![]() Varmaa pitäs siellä autohuollossa käyä penkissä sitte, jos ne ny kylkiputkisen ottaa sinne ku on vähän nihkeen lyhyt se niiden pakokaasun imuputki
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#346
|
||||
|
||||
![]()
Taitaa viteoilla pyöriä vaan liikaa palleja
![]()
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
#347
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#348
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tuossa on varmaan jo voimaa noilla paineilla ja syötöillä aika mukavasti? Älä särje ahdinta jatkuvasti irtoavilla lemmareilla, saattaa hyrrä hiukan kiekaista ylikierroksia. |
#349
|
||||
|
||||
![]()
Ei tullu huomattua, jotenki vähä hankala kahtella noita mittareita, ku asennus on vähä niinkö puolitiessään ja sitte pitäs koittaa kahtoa mihin autoki menee.. Pitäs ottaa videomatksua noista mittareista ku ajaa niin näkis, että miten ne liikkuu. Kyllähän tuo tuntuu ihan mukavasti nyt kulkevan ei siinä ja nuo klemmarit jooh, pitäs laittaa niitä kunnollisia kahden puolen kinnattavia sinne niin rupeis putket pysymään kiinni
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#350
|
||||
|
||||
![]()
Joo tosa se pakoputki tuli tosiaa tehtyä ja HX35 vaihettua nii pistetää ny pari kuvaa noista, kuvasin tossa "vähän" tärisevillä käsillä videotaki, josta ny ei pahemmi saa mitää selvää, ku että taas ahtoputki posahtaa parissa kilossa irti, mut siinä ny hetki menee vieläku latautuu youtubeen, pitää tuikata tähän linkki jahka se on sinne mennyt.
ps. ihanat renkaat ![]() Ja putkihan on 89 millistä, ku noi vesijohtokäyrät sattuu niinki sopivasti haarukkaan, että nehän ovat 88.9 milliä ulkomitalta, suorat pätkät on sitte huonekalumallin putkea.
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |