Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 18.08.2010, 21:55
paikkatakki paikkatakki ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.10.06
Sijainti: Oulun seutu
Viestit: 59
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Jenkkiautoissa on pienet vetomassat, todnäk valmistajan sallimia nuo. Jos otteella on tyyppikoodissa 10 merkkiä, silloin pitänee ainakin paikkaansa. Vähemmillä merkeillä vähemmän varmaa.
Otteessa ei oo tyypin kohdalla mitään. Erikoisehdot ja huomautukset kohdassa lukee "LTJ tyyppikoodi: 4" Eli yksi merkki...

Näyttäs ainakin tuolla Jari Mäki Oy:llä olevan noita tehdastekoisia jenkkikoukkuja. Jos sellaisen vaihtamalla sais edes sen jarruttoman 750 kiloon ja jarrullisen johonkin 2000kilon hujakoille, niin kiinnostais... Sais sitten laillisesti hinata hirvenruhot pois metsästä. Pitänee kysellä asiaa konttorilta.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron (-88) vetokoukun pultit Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 2 13.08.2010 07:37
Ostettu SA vetokoukun tai vastaavan juba O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 14.03.2010 20:28
Vetokoukun irrotus MattiH Tekniikka & Jutustelu 3 10.11.2008 19:33
O: Ostan Uaz:n vetokoukun ( SA-malli) IsoA O/M/V Muut 9 27.07.2005 07:54
Vetokoukun "painoista" pee Tekniikka & Jutustelu 16 13.05.2005 22:24


Sivu luotu: 02:55 (GMT +2).