![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tuon tyylinen on mullakin Blazerissa. Ihmetyttää vaan nuo vetopainot: jarruton 450kg ja jarrullinen 1500kg. Onkohan koukku se rajoittava, vai mitä muilla on Blazerien (K5) vetopainot? Ilmeisesti jos koukku on nuo painot tuollasiksi rajoittanut, niin koukkua vaihtamalla kai olis mahollista saaha noita painoja nostettua, vai?
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron (-88) vetokoukun pultit | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.08.2010 07:37 |
Ostettu SA vetokoukun tai vastaavan | juba | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 14.03.2010 20:28 |
Vetokoukun irrotus | MattiH | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.11.2008 19:33 |
O: Ostan Uaz:n vetokoukun ( SA-malli) | IsoA | O/M/V Muut | 9 | 27.07.2005 07:54 |
Vetokoukun "painoista" | pee | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 13.05.2005 22:24 |