![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
mestareist en tiie mut mie laitoin rässillä sinne samalla ku kasasin kerroksittain.. ja ite ainaki jätin myös pikkusen tilaa sinne etten ahistanu iha täytee sitä
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Hyvä että purin uutena jo tuon kiinavinssin ni pääs helepommalla!
Yksinkertasempi oli purkaa mitä alakuun pelekäsin... Tuommonen yleisnäkymä, kait tuo mun käytössä menee: EW-12000lbs Siinä sisuskalut hyvinpitkälti vaihteiston puolelta. Työstöjälki vaikuttaa omaan silmään ihan hyvältä, vaikken tiedä näistä laatuvinsseistä minkälaisia ne on sisuskaluiltaan. Ja tuollasta "Mölyrasvoo" tuli laitettua entisten marmelaadien tilalle, rohkeesti vuan rässillä sisuksiin samalla ku laitteli kassaan..
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Tuota noin... Mie luulin jotta motonetin horsepowerit on sitä halvinta mahollista laatua kiinavinsseistä... Ennennkun tuli tutustuttua T-MAX:in sielunelämään!
btw, onko jollain myydä edullikkaasti tuollasen kiinavinssin osia, kuten niitä "runkolaippoja", eli mistä vinssi pultataan petiin ja jarrua rummun sisään? Käypi näköjään kaikki osat ristiin Horsepower-TML-T-max jne... Kaverilla oli hajonnu T-maxin moottori, ja mulla oli horsepower, joka murtu irti runkokiinnikkseitään. molemmat kun purettiin, niin todettiin, jotta T-maxissa on hiukka fiksumpi jarru, mutta huonosti huollettuna jäykkä vetää naru pihalle, Horsepowerissa helpommin kulahtava jarru, mutta muuten vinssissä paljon fiksummat tiivistykset ja tiukemmat sovitteet. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kieltämättä sähkövinssien sielunmaisemaan yhtään perehtymättömällä immeisellä äkkiseltään menee sormi suuhun näihen kanssa!!
Tänää aamupäivästä rokkas EWikka ihan mukavasti (hias ku saatana mutta saa välttää), noh kun kiinnostuneelle kaveriporukalle rupesin näyttään miten se varppi rohajaa, auto käynnissä, korotetuilla kierroksilla ja valot poes, naruu ulos ja vaihteisto kytkien nam! Mittees sviddua!! relepoksi vuan nasahtelloo mutta vinssilä ei tapahu mittään! ![]() Pikkusen joutu naurunalaseks, mutta laitoin vian kiinanpoikien insinjööritaidon ihmeen syyksi... Kait siellä sitte jokii kosketusvika on, pitää ens alakuun ottaa taas moottorin päätylaippa irti ja varovasti kopistella sisuskaluja, ja kunhan saa uuden laturin ja akut täytenä paikoilleen ni koeponnistettava uuvvestaan, jossei toimi ni mie tuon tuas pojat! risukärsä ja patu tuon teille kateltavaks! ![]() Saatana... Ny asennuskaljooo
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Mulla on noin 3v vanha esv kiinan ihme jonka nostin laatikosta paikalleen ja on vedetty paljon,uitettu ja auran nosto ja lasku koko viime talvi ilman mitään huoltoa (kopkop puuhun) eikä mitään moitittavaa joten sitku poksahtaa ni on varmaan viimeinen kerta.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tuohonnii vikkaan löyty syy hyvinnii noppeesti, ei saanu tarvittavia maita! Nyt vinssi uudelleen maadotettuna ja tännää perkele teki saman tenän, ulospäin kelas hyvin (naru niin saakelin jäässä ettei tullu vapaalla ulos ollenkaan) naru puuhun kiinni ja veto sissäänpäin pari kierrosta veti narua mallikkaasti, sitte hölläsin ja rupesin vejättämmään uudestaan, ei muuta kuulunu ku sähkönen särähys ja sen jälestä vaam relepäksi nasahteli! Vitalis että meinas ruveta metässä huumori loppumaan! Tähä asti toiminu ku enkuli ja nyt sitte ei, just silon ku vinssiä ois tarvinnu!! ![]() No huomenna taasen kateltava liitännät uusiks ja rasvoo välliin ja jokkii patentti tehä ettei sulava lumi jäädy kelalle narun sekkaan!
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Ae niin!! Mitenkä työ arvon offarit ootta saanu pidettyä nuo salpakoukut niin ettei ne jumita?? naftaanko ne pitäs uittaa? Uutena ne kyllä aikansa pelittää mutta näin talvella ainakaan tunnu yhetkään salpakoukut aukeevan?? vai ostanko tavan ns, nostokoukut tilalle vinssinarulle plus muille kettinkeille?
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Laitoin kesällä tuohon omaan kiinan vinssiin vaseliini/peräöljy seoksen sisään ja toistaiseksi on pelannut hyvin. Suht hyvin tulee kovemmillakin pakkasilla vaijeri käsin kelalta. Pitää tässä joku pakkas päivä katsastaa sisuksiin miltä näyttää. Onko muut käyttäny samanlaista lientä omissa vinsseissä? |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja kun se jäätyy niin sulata niin kauan toholla että on kuiva. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Ne kun pistää kuntoon niin kannattaa samalla laittaa maahiilelle lisäpiuha varmistamaan koskekusta. T:Rakas anonyymi |
![]() |
| Luokat |
| sähkövinssi |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Sähkövinssien top10??? | repo | Tekniikka & Jutustelu | 48 | 19.06.2008 21:56 |
| Mihin porukka on sijoittanut sähkövinssien ohjausb | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 15.05.2007 05:20 | |