![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
piru ku en älynny mitata sen poskirattaan akselin paksuutta Mut ajatus olis et olis 25x35 tai seuraava taulukossa oleva 30x42 olis aika lähellä sitä todellista mittaa?? Jos jollaiki varma tieto niin antaapi kuulua niin saa hommattua noita prikkoja ennenkuin hajottaa tuon perän taas atomeiksi!! Niin ja sen verran vielä lisäystä et kyseessä on sitten Sj413 jos sattuu et 410 on vaikka ohuempi toi poskirattaan akseli??!!
Köyhillä On Kiire Minulla Ei.. Toyota hilux Viimeksi muokannut korbimotors : 04.07.2010 21:21 Perustelu: tietoja lisätty |
|
|
||||
|
||||
|
Eikö tosiaan kellän ollut tietoa että minkä kokoiset nuo soviterenkaat on tuohon sj 413 suitsaan, lähtö lähenee niin tarvisi tiedon että voisi reissusta ostaa näitä shimmi levyjä tuohon kun alkaa tekeen tuota takaperä remppaa..
|
|||
|
|||
|
On koittanu mietiskellä onko mulla irtolevyjä mistä mitata mutta ei voi muistaa..
Keskiviikkona saan selvyyttä asiaan kun käyn romuja penkomassa, niin näkee oliko mulla yhtään purettua tasauspyörästöä.
|
||||
|
||||
|
Täälä foorumilla on tälläkin hetkellä myynnissä sillä yhdellä hemmolla suzuki jimnyn etu ja taka tasauspyörästö. Onko jimnyssä samat peräromppeet kuin 413 suitsassa? Tämä mies oli muistaakseni nim. merkillä JER ja joku nro perään tms... siltähän sais mitat jos vaan osat on samanlaiset
|
||||
|
||||
|
Suzuki Jimnyn tasauspyörästöt (etu + taka)
-------------------------------------------------------------------------------- Myydään Suzuki Jimnyn vm.2002 etu- ja taka-akselin tasauspyörästöt. Ei lukkoja. Ajettu n. 60tkm. JER81 nim.merkillä Jos nuo on samanlaiset tasauspyörästöt kuin 413 suitsassa niin tuostahan sais mitat poskirattaalle tuleville shimmi levyille..
|
||||
|
||||
|
Asiassa hieman vielä epävarmuutta joten varmaa tietoa odotellaan.. Onko se 35x45 sj 413 suitsaan nuo laakerinsovite prikat?
|
||||
|
||||
|
Onko vieläkään tullut varmuutta? Tietääkö sako oliko se tuo 35 x 45 se oikean kokoinen shimmi levy tuohon suitsaan?
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
35x45x??? on juurikin oikea mitta. Purin ylimääräisen tasauspyörästön ja tarkistin. -Jyrki- |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lj + Lockright | Jeeper | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2012 15:00 |
| Myydään BJ taka-akseli + lockright (lockright myyty) | PIRSSI | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 16.01.2009 13:35 |
| Dodge 9.1/4" lockright | cvy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 29.10.2007 23:11 |
| M: Suikan LockRight | r2ree | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 25 | 08.04.2007 15:36 |
| LockRight ja hj??? | nuppi | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 25.01.2005 23:36 |