![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Tuota tarinaa lukiessa naurukuolema ei ollut kaukana... ![]() Eipähän tule dementia noitten lampaitten kanssa.Tänään jatkui rakentelu varovan rauhallisesti, tuo auton muoto on jotenkin hankalanmakuinen kapaloitava eli pähkäilyksi meni suurimmalti osin ajasta.... Onko sitten liian voimakkaat tarpeet vai huono muotoilijan silmä kun tuntui että auto leviää silmissä ihan liikaa noitten kaarien toimesta. Tavoitteena kun on putkien kulkeminen pitkin kulmia kuitenkin siten että näpit sopisivat kaaren ja korin väliin melkein joka kohdassa. Saattaa lopputuloksen kohdalla tulla se (normaali) tunne että tämän olisi voinut tehdä toisin. Huomenna kuitenkin päätetään tämä rojekti olkoon lopputulos melkein mikä hyvänsä, kaikesta huolimatta kaaret tulee tuohon autoon ja piste. Muutama kuva tältä päivältä Pientä neuvoa antavaa virutusta vinssillä että olisi edes sielläpäin tuo kaari Sama idea kuin edellä tällä kertaa aseena kuormaliina Muutamaan putkeen meni koko päivä Välillä häkki pois että saa hitsattua ympäri asti putket toisiinsa
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Hyvältä näyttää kaaret, ei mun mielestä oo "liian isot". Otsa on vähän korkealla noihin muihin katon ylittäviin nähen, onko tarkotuksella?
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Täytyy katella miten tuohon työvalot tarttuisi kiinni... Periaatteessa otsa olisi voinut olla vielä korkeemmalla niin valot olisivat suojassa paremmin putken ja auton korin välissä... No kaikesta huolimatta tänään jatkuu meni syteen tai saveen.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Nyt on homma vähän aikaa tältäosin tehty, tulevaisuudessa on vielä keulan suojaus ja takavalojen suojaus, kiinnikkeet tunkille, valoille ja rampeille. Tummanvihreä maali loppui eli täytyy sitä hankkia lisää ja loput kirkkaat kohdat täytyy suojata ruskealla. Saattaa tulla mielenkiintoisen näköinen keksintö vähäksi aikaa.
Väriä häkkiin Häkki värjättynä Tommoinen putki poikittain lisättiin kun häkki oli lattialla, sekin olisi voinut olla aavistuksen korkeammalla.... Ei tuo otsa ole tästä kulmasta katsottuna korkealla, suorat rampit kun laittaa katolle niin keikkuvat pääkaaren varassa... Ihme kupla tuo katon muoto. Jossain vaiheessa ennen Juuan kisaa rojekti jatkuu... Viimeksi muokannut Patu925 : 27.06.2010 16:02 Perustelu: typö |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Tänään se sitten ihme tapahtui eli uusi lelu tuli hankittua Risukärsän kanssa kimpassa eli:
Tossa on kivoja juttuja jo vakiona eli lukot edessä ja takana, tiuhat välitykset jne... Siitä on hyvä aloitella. Nivaprojekti taitaa toistaiseksi jäädä taustalle ainakin kehitysjuttujen osalta, koitetaan saada vehje kestämään nipussa viimeisen cupkisan yli ja sitten ko vehje siirretään kevyeen nakkari/kauppakassi käyttöön ja ehkä joskus puskaan... Tosta mersusta tulee varmaan roikellettua omaan ketjuun kunhan sitä aloitellaan tekemään... Mutta huomenna ollaan viinijärvellä ajelemassa jos saadaan vehkeet ehjänä perille... On tuolla Risukärsällä sen verran terhakat otteet tossa logistiikkapuolella... ![]() ![]() |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Teillä on melkein samanlainen logistiikka kuin meillä.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#7
|
|||
|
|||
Ohjausnivelen puutostauti
Olisiko jollakin myydä UUSI ohjauksen välitanko apusimpukan ja ohjaussimpukan väliin? Entinen on väljä ja kisat painaa päälle... Aito venäläinen olisi hakusessa, nuo italian varret ei todellakaan kestä pitkään...
Uutta varustusta tälläkertaa on 10 kpl ledtyövaloja, Offroadtarvikkeesta hankitut kunnon rampit katolla, bemarin etujakkara takana alkuperäisen tilalla ja jos kerkiää niin bedlock vanteet olisi tarkoitus hitsata nippuun ja laittaa alle. Kuvia laitetaan tänne jos niitä joku muistaisi ottaa... Viimeksi muokannut Patu925 : 21.09.2010 15:03 Perustelu: lisää juttua |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kuvan muokkausta | Tomppa82 | Chit-Chat | 38 | 06.09.2012 20:33 |
| Nivan rakentelua | La tuskaa | Maasturiprojektit | 13 | 30.08.2008 21:29 |
| Nivan renkaita | jiihaa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 02.05.2006 19:22 |
| O: Nivan takaluukku | vepele | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.01.2006 16:51 |
| Profiilin muokkausta yms. | jusssi | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 20.10.2005 19:38 |