Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.06.2010, 21:19
Patu925 Patu925 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.564
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Walt Näytä viesti
On se perkule juu...
Tuota tarinaa lukiessa naurukuolema ei ollut kaukana... Eipähän tule dementia noitten lampaitten kanssa.


Tänään jatkui rakentelu varovan rauhallisesti, tuo auton muoto on jotenkin hankalanmakuinen kapaloitava eli pähkäilyksi meni suurimmalti osin ajasta....

Onko sitten liian voimakkaat tarpeet vai huono muotoilijan silmä kun tuntui että auto leviää silmissä ihan liikaa noitten kaarien toimesta. Tavoitteena kun on putkien kulkeminen pitkin kulmia kuitenkin siten että näpit sopisivat kaaren ja korin väliin melkein joka kohdassa. Saattaa lopputuloksen kohdalla tulla se (normaali) tunne että tämän olisi voinut tehdä toisin.

Huomenna kuitenkin päätetään tämä rojekti olkoon lopputulos melkein mikä hyvänsä, kaikesta huolimatta kaaret tulee tuohon autoon ja piste.

Muutama kuva tältä päivältä

Pientä neuvoa antavaa virutusta vinssillä että olisi edes sielläpäin tuo kaari


Sama idea kuin edellä tällä kertaa aseena kuormaliina


Muutamaan putkeen meni koko päivä


Välillä häkki pois että saa hitsattua ympäri asti putket toisiinsa

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.06.2010, 06:59
HJ60:n Avatar
HJ60 HJ60 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 2.346
Perusasetus

Hyvältä näyttää kaaret, ei mun mielestä oo "liian isot". Otsa on vähän korkealla noihin muihin katon ylittäviin nähen, onko tarkotuksella?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.06.2010, 07:45
Patu925 Patu925 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.564
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HJ60 Näytä viesti
Hyvältä näyttää kaaret, ei mun mielestä oo "liian isot". Otsa on vähän korkealla noihin muihin katon ylittäviin nähen, onko tarkotuksella?
Täytyy katella miten tuohon työvalot tarttuisi kiinni... Periaatteessa otsa olisi voinut olla vielä korkeemmalla niin valot olisivat suojassa paremmin putken ja auton korin välissä... No kaikesta huolimatta tänään jatkuu meni syteen tai saveen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.06.2010, 15:58
Patu925 Patu925 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.564
Perusasetus

Nyt on homma vähän aikaa tältäosin tehty, tulevaisuudessa on vielä keulan suojaus ja takavalojen suojaus, kiinnikkeet tunkille, valoille ja rampeille. Tummanvihreä maali loppui eli täytyy sitä hankkia lisää ja loput kirkkaat kohdat täytyy suojata ruskealla. Saattaa tulla mielenkiintoisen näköinen keksintö vähäksi aikaa.

Väriä häkkiin


Häkki värjättynä


Tommoinen putki poikittain lisättiin kun häkki oli lattialla, sekin olisi voinut olla aavistuksen korkeammalla....


Ei tuo otsa ole tästä kulmasta katsottuna korkealla, suorat rampit kun laittaa katolle niin keikkuvat pääkaaren varassa... Ihme kupla tuo katon muoto.


Jossain vaiheessa ennen Juuan kisaa rojekti jatkuu...

Viimeksi muokannut Patu925 : 27.06.2010 16:02 Perustelu: typö
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.08.2010, 20:25
Patu925 Patu925 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.564
Perusasetus

Tänään se sitten ihme tapahtui eli uusi lelu tuli hankittua Risukärsän kanssa kimpassa eli:









Tossa on kivoja juttuja jo vakiona eli lukot edessä ja takana, tiuhat välitykset jne... Siitä on hyvä aloitella.

Nivaprojekti taitaa toistaiseksi jäädä taustalle ainakin kehitysjuttujen osalta, koitetaan saada vehje kestämään nipussa viimeisen cupkisan yli ja sitten ko vehje siirretään kevyeen nakkari/kauppakassi käyttöön ja ehkä joskus puskaan...

Tosta mersusta tulee varmaan roikellettua omaan ketjuun kunhan sitä aloitellaan tekemään...

Mutta huomenna ollaan viinijärvellä ajelemassa jos saadaan vehkeet ehjänä perille... On tuolla Risukärsällä sen verran terhakat otteet tossa logistiikkapuolella...

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.08.2010, 23:28
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus



Teillä on melkein samanlainen logistiikka kuin meillä.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.09.2010, 14:40
Patu925 Patu925 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.564
Perusasetus

Ohjausnivelen puutostauti


Olisiko jollakin myydä UUSI ohjauksen välitanko apusimpukan ja ohjaussimpukan väliin? Entinen on väljä ja kisat painaa päälle... Aito venäläinen olisi hakusessa, nuo italian varret ei todellakaan kestä pitkään...

Uutta varustusta tälläkertaa on 10 kpl ledtyövaloja, Offroadtarvikkeesta hankitut kunnon rampit katolla, bemarin etujakkara takana alkuperäisen tilalla ja jos kerkiää niin bedlock vanteet olisi tarkoitus hitsata nippuun ja laittaa alle.

Kuvia laitetaan tänne jos niitä joku muistaisi ottaa...

Viimeksi muokannut Patu925 : 21.09.2010 15:03 Perustelu: lisää juttua
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kuvan muokkausta Tomppa82 Chit-Chat 38 06.09.2012 20:33
Nivan rakentelua La tuskaa Maasturiprojektit 13 30.08.2008 21:29
Nivan renkaita jiihaa O/M/V Renkaat ja vanteet 1 02.05.2006 19:22
O: Nivan takaluukku vepele O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 20.01.2006 16:51
Profiilin muokkausta yms. jusssi Tekniikka & Jutustelu 4 20.10.2005 19:38


Sivu luotu: 07:43 (GMT +2).