Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 13.04.2010, 20:33
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Eikun joo.. se olikin niin pieni rengas tuossa TJ Rubiconissa, muistelin sen olleen 32" kokoluokkaa.

Tuo on muuten sinänsä hauska homma TJ:n tapauksessa nuo akselistot: perus D30 ja Rubiconin D44 (oikeammin D30/D44 hybridi) ei kestävyydeltään oikeastaan eroa muuten kuin välityksen koon osalta ja sisemmässä vetarissa. Jarrut, kääntyvät osat, ristikot (ja ulompi vetarin pätkä), yms. on ihan samat molemmissa. Taka-akselissa sitten toki on isokin ero D35:n ja D44:n välillä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
FSJ 33" muutoskatsastus iikkoo Tekniikka & Jutustelu 2 07.12.2009 17:41
Blazerin korotus ORD 1" Zero Rate palikoilla? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 18 05.03.2009 14:30
Myydään Jeep cherokee,2"korotus,31"renkaat, 1700e patroloffroad O/M/V Ajoneuvot 0 02.01.2009 19:37
35" lj-70 korotus Nutti Tekniikka & Jutustelu 11 15.10.2008 20:19
Korotus ja muutoskatsastus Killman Tekniikka & Jutustelu 5 17.03.2005 08:56


Sivu luotu: 17:41 (GMT +2).