Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.03.2005, 00:10
Killman:n Avatar
Killman Killman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.463
Perusasetus

Korotus ja muutoskatsastus


Kommentoikaa jos olen ymmärtänyt jotain väärin. Topikissa
http://www.petrisimolin.com/ThePalst...?TOPIC_ID=3034
käsitellään korotuksia. Pyörin tämän illan netissä etsimässä AKEn sovellutusohjeita etc ja näinhän se menee.

Tästä ymmärrän että:
- Jousia muuttamalla max. +77mm pyörän keskiöön verrattuna
- Rengasta suurentamalla Dmax +51mm/2 eli n. +25mm korotusta

Ja tähän loppuu esim Jeep XJ korotus kun ei ole erillistä runkoa, jää tuuma hyödyntämättä. M1G max korotus 150mm onnistunee vain erillisellä rungolla varustetulla ajoneuvolla. kö?

Pitänee pohtia nicin muuttamista Pilkunnussijaksi...


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Muutoskatsastus. Tekniikka & Jutustelu 21 26.08.2013 14:51
bj:n muutoskatsastus Tekniikka & Jutustelu 52 25.07.2007 20:07
Muutoskatsastus -Jyki- Tekniikka & Jutustelu 4 26.09.2006 20:01
SOA ja muutoskatsastus??? Skodillac Tekniikka & Jutustelu 16 20.01.2006 16:00
Muutoskatsastus vinkki VMK Tekniikka & Jutustelu 5 06.01.2006 11:55


Sivu luotu: 06:29 (GMT +2).