![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No ei mene läpi, koria tai alustaa saa korottaa max. 77mm, rengaskoko voi kasvaa max. 51mm suurimmasta alkuperäisestä (TJ:ssä Rubicon mallin mukaan siis 34" rengas on vielä mahdollinen). Eli siis 3" korotukset on korkeimmat lain sallimat, max. korotus kaikkineen (renkaat + alusta + kori) on 150mm.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() SBQ2MK
Kiitos paljon tiedoista. Elikkä joulupukin toivelistaan laitetaan 3" korotussarja ja mahdollisesti slip yoke kit
![]() Vielä jos jollakin olis tietoa millanen vanne tarvis olla TJ:hin, että 33x11,5x15 mahtusi kääntymään/pyörimään. Onko tuo "slip yoke kit" tyyppiä, tilaa ja asenna paikoilleen vai onko asennuksessa jotain erikoista? Mitenkäs absoluuttisia nuo korotussarjojen valmistajien ilmoittamat lukemat ovat? Tarkoitan siis, että jos ilmoittavat jonkin korotussrjan korottavan autoa 3" niin pitääkö kuinka hyvin paikkansa? Vai onko korotus mahdollisesti luokkaa 2,5"-3.5"? Onko kellään kokemuksia alla olevan valmistajan tuotteista? Black Diamond 3" Suspension Lift Kit Brand: Black Diamond Features: Kit includes Price: 459 - 759$(e-bay) * AT shocks * 3" coil springs * Extended quick disconnect swaybar links * Extended rear anti-swaybar links * T-case lowering kit * Rear trackbar bracket * Extended polyurethane bumpstops |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja AKE:n sovellusohjeet edellyttävät että saman mallisarjan renkaita voidaan käyttää vertailurenkaina jos akselistot vastaavat toisiaan. Dana 44 ja 30 eivät käsittääkseni vastaa toisiaan... ![]() ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Eikun joo.. se olikin niin pieni rengas tuossa TJ Rubiconissa, muistelin sen olleen 32" kokoluokkaa.
Tuo on muuten sinänsä hauska homma TJ:n tapauksessa nuo akselistot: perus D30 ja Rubiconin D44 (oikeammin D30/D44 hybridi) ei kestävyydeltään oikeastaan eroa muuten kuin välityksen koon osalta ja sisemmässä vetarissa. Jarrut, kääntyvät osat, ristikot (ja ulompi vetarin pätkä), yms. on ihan samat molemmissa. Taka-akselissa sitten toki on isokin ero D35:n ja D44:n välillä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
FSJ 33" muutoskatsastus | iikkoo | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 07.12.2009 17:41 |
Blazerin korotus ORD 1" Zero Rate palikoilla? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 05.03.2009 14:30 |
Myydään Jeep cherokee,2"korotus,31"renkaat, 1700e | patroloffroad | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.01.2009 19:37 |
35" lj-70 korotus | Nutti | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 15.10.2008 20:19 |
Korotus ja muutoskatsastus | Killman | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.03.2005 08:56 |