![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Koeajo suoritettu, pelkällä takakartaanilla tosin. Vauhti varmaan aika sopiva. Etukartaani ja iskarit ja pääsis mettään kokeilemaan.
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Videot/2...5+kumeilla.mp4 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
oikeinkin uljaasti mönkii. Ja vappuna ettimään sulakkeita voimansiirrosta
![]()
__________________
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Saas ny nähä mitä hajoo
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tuolla enempi tarinaa
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=71458 |
#6
|
|||
|
|||
![]() Ole varovainen noiden vaihteiden suhteen
Normi ajohan tapahtuu etulaatikko isollapuolella ja suurimmaalla vaihteella.
ja vasta sitten kun takimmainen jakolaatikko on hitaalla ja 1:llä, aletaan puottamaan etummaisesta laatikosta pienempiä pykäliä. jos takimmainen laatikko unohtuu esim. isollepuolelle ja toiseksi suurimmaalle vaihteelle (2:lle) ja etummaisesta laatikosta annetaan voimaa esim. pikkupuolellla ja 1:llä, niin takimmaisesta laatikosta hajoaa hammaspyörät jo kohtuu vedättämisellä. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Jeep Wagoneer -78 | Viipo | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 11.11.2006 15:54 |
Jeep Wagoneer -77 | osmos | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.11.2005 20:26 |
M: Jeep Wagoneer -78 | julli | O/M/V Muut | 5 | 24.10.2005 08:04 |
M: Jeep Wagoneer V8 | O/M/V Muut | 8 | 12.09.2005 17:56 | |
M: Jeep Wagoneer -75 | O/M/V Muut | 2 | 28.09.2004 09:40 |