Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.03.2010, 16:23
Mappe:n Avatar
Mappe Mappe ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.09
Sijainti: Vaasa
Viestit: 550
Perusasetus

Tilaat Ebaystä männänrenkaat. Ne on melkeen ilmaset. Mulla meni 3 päivää ja oli renkaat postilaatikos. Makso muistaakseni 23€ postikuluineen Pitää hakea Bedfordin männänrenkaita Ebaystä niin löytyy. Tässä linkki. http://cgi.ebay.com/SUZUKI-BEDFORD-S...item20ac192b2b

Edit: on ne vissiin vähä kallistunut mut alle 30€ viel.

__________________
Steady as she goes...

Viimeksi muokannut Mappe : 09.03.2010 18:00
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.04.2010, 20:52
MikkoS:n Avatar
MikkoS MikkoS ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 21.07.06
Sijainti: pirkkala, Finland.
Viestit: 810
Perusasetus

Nyt olis moottori putsattu ja osia osteltu oikein urakalla. Runko- ja kiertokangenlaakerit ja männänrenkaat tuli hommattua. Jakolaatikko on vielä koneistamolla mallina joten taitaa tulla aikas kiire tuonne suzuki meetingiin.. kuvia tulee kun kerkeen laitteleen..
__________________
Suzuki sj 413 lwb short
Toyota Hilux -88 -ex-
Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex-
-MMC-
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.06.2010, 10:05
MikkoS:n Avatar
MikkoS MikkoS ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 21.07.06
Sijainti: pirkkala, Finland.
Viestit: 810
Perusasetus

Moottori tuli valmiiksi aikoja sitten ja toimii hyvin. Tehoja tuli takaisin jonkun verran vanhaan verrattuna. Jakis on vieläkin laitettavana joten ajelut mennään vakiolla. Nyt kun loma alkoi niin on hyvä lahteä korjaileen suzuki meetingissä saatuja vaurioita.

Kesällä on hyvä rempata kun on ilmanvaihto kunnossa


Tämöiseen kuntoon meni jousen tuet


Ja akseliin oli vielä pikku reikäkin syöpynyt ajansaatossa


Uusi talla paikoilleen hepattuna. Materiaalina 3 mm profiili.


Ja ei kun jatkaan kun kelit suosii..
__________________
Suzuki sj 413 lwb short
Toyota Hilux -88 -ex-
Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex-
-MMC-
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.09.2010, 18:43
MikkoS:n Avatar
MikkoS MikkoS ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 21.07.06
Sijainti: pirkkala, Finland.
Viestit: 810
Perusasetus

uusia renkaita.. 235/75/15 insa special track.

Vähän ottaa edestä kiinni kun jouset rupee oleen loppu mutta jos niihin keksisi talven aikana ratkaisun..
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	P1060601.jpg‎
Views:	757
Size:	93,1 Kt
ID:	14492   Click image for larger version

Name:	P1060600.jpg‎
Views:	959
Size:	95,7 Kt
ID:	14491   Click image for larger version

Name:	P1060599.jpg‎
Views:	829
Size:	93,5 Kt
ID:	14490   Click image for larger version

Name:	P1060602.jpg‎
Views:	816
Size:	94,7 Kt
ID:	14493  
__________________
Suzuki sj 413 lwb short
Toyota Hilux -88 -ex-
Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex-
-MMC-
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.09.2010, 19:18
Jouni_S:n Avatar
Jouni_S Jouni_S ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 05.09.07
Sijainti: vesilahti
Viestit: 687
Perusasetus

sehän rupes näyttään maasturilta
__________________
-MMC-
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.09.2010, 21:00
4WD 4WD ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 06.09.04
Sijainti: Lounais-Suomi, Finland.
Viestit: 435
Perusasetus

Komiat kummit autossa. Kiinnostaisi mitkä vanteet, leveys ja offsetti ja mahtuuko kääntymään ilman että ottaa jousiin tai koriin kiinni?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 08.09.2010, 21:08
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.293
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4WD Näytä viesti
Komiat kummit autossa. Kiinnostaisi mitkä vanteet, leveys ja offsetti ja mahtuuko kääntymään ilman että ottaa jousiin tai koriin kiinni?
Kuvien perusteella sanoisin että perus 8" leveät vanteet -22 et:llä, ja kyllä pitäisi mahtua 235/75 tuon vanteen kanssa ihan hyvin kääntyilemään ja pyörimään.
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:TO4:n pakopesä ja nippon D21 ovi pikkari O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 05.04.2008 18:15


Sivu luotu: 14:22 (GMT +2).