![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
-Pauli- |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
#3
|
||||
|
||||
![]()
pitoja tuntuis olevan uusissa renkaissa ihan mukavasti
![]() vetotikkukin sai osansa siinä samassa. Miten jos/kun tilaan uusia murroksia niin tuleeko vetarin uraan tuo "sokkarengas" mikä noissa palasissa näkyy ja lukittuuko se sillä siihen? Niin ja talvea varten hommasin LJ:n tukivarret jos olis vaikka luppoaikaa silloin.
__________________
Suzuki sj 413 lwb short Toyota Hilux -88 -ex- Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex- -MMC- |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä.
__________________
-Pauli- |
#5
|
||||
|
||||
![]()
On se kova
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Omistan kyseisen kiesin nykyään, mutta en viitsinyt vielä tehdä uutta topickia. Eli olisko jollain ohjeita tai hyviä vinkkejä moottorinvaihtoon? Tarkoitus olisi iskeä sutkiin tojon 4k kone+laatikko.
__________________
Suzuki SJ410 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
ei kait sinä mitään neuvoja tartte
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O:TO4:n pakopesä ja nippon D21 ovi | pikkari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.04.2008 18:15 |