![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kiitos jo näistä vinkeistä. Näillä on hyvä lähteä alkuun ![]()
Viimeksi muokannut Tossavainen : 15.11.2010 09:45 |
|
||||
|
||||
![]()
Mites mulla ois tiedossa nivaan 31-pyörät. Kannattaako edes kokeilla..? Itse epäilin että voi voimansiirto ruveta pettämään. Meneekö kytkin? niin ainakin itte veikkailin.
![]() Lisää vinkkejä suapi myös tulla jos vain löytyy ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tällä hetkellä nivaan olisi tarkoitus tehdä taka-akselille "kemppi" lukko ja korottaa edestä mersun jousilla (kun yksi ylimääräinen mece seisoo pihassa) Takana ajattelin vain nostaa jousilautasia ja muokata orggis iskareiden kiinnikkeitä. Jos nyt edes 5-10 cm sais nousemaan. se ois jo paljon se
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Suuri ongelma nivan maasto ominaisuuksissa on ratin ja penkin välissä..Ajetaan liian hiljaa vaikka kovempaakin voisi mennä, ei uskalleta antaa kierroksia koneelle vaikka ilo alkaa itse asiassa vasta 5000 ylöspäin..Niva ei ole suuri dieselmaasturi eikä sitä voi samallatavalla ohjastaa jos haluaa päästäkkin johonkin
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
31 kumin kanssa kääntyvyys on alkaa olla niin ja näin vai onko jo runkopalkit louhittu edestä pois? Jos vanteen et on 0 tai miinusmerkkinen niin pyöränlaakerit alkaa olla minusta jo luvattoman tiukilla... Ainakin omassa vehkeessä et0 vanteilla on saanut vaihtaa laakerit jo muutamaan kertaan sillä on ehkä osuutta asiaan kun keulalta löytyy extra painoa eli vinssi ja panssarointia. Jos tarkoitus on rakentaa sellainen räppivehje jonka kestävyys on sivuseikka niin unohda mitä olen tänne kirjoitellut... Viimeksi muokannut Patu925 : 02.03.2010 22:42 Perustelu: typoja |
|
|||
|
|||
![]() Jousia sun muutaLainaus:
31 kumit on käytännössä todettu hyviksi, vaatii hieman välitys muutoksia.. 3.9 ja 4.1 ykköset perät on liian harvat.. 4.3 voi jo ajaa mutta vaatii kärsivällisyyttä ja raskaampaa kaasujalkaa ettei polta kytkintä. Löytyy kyllä myös 5.1 välityksiä..Kemppi lukko toimii kyllä muuten mutta kääntyvyys kärsii ja paljon.. laita hakuun nivataivaan tuotteita niin saat jotain hinta esimerkkejä tuotteista mitä pystyn toimittamaan.. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hintoja
Laita hakuun niva miehet hox... Niin sitten pitäisi ruveta jo löytymään...
|
|
|||
|
|||
![]() Uppasin hiemanLainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Joo. Kiitos
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
lada nivan jakolaatikko ? | Artzi_ip | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 07.11.2020 20:56 |
Ostetaan Lada nivan jakkis | La tuskaa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 31.08.2008 20:41 |
Ostettu o/ lada nivan perän | gtkossu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 04.05.2008 18:40 |
Ostettu o/ 5j-15 lada nivan vanteet | gtkossu | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 04.02.2007 18:26 |
LADA NIVAN LEVIKESARJA | sakari65 | O/M/V Muut | 1 | 24.11.2005 07:07 |