![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
j.h Älkää tuijottako rekisteriotetta...
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mut.. kun ne polliisit toijottaa just sitä! jos rek otteessa lukee et kärryn kantavuus vaikka 750kg ja auton sallittu vetopaino 455.. sakot!
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
No sitten vaan valitus sakoista, niin kyllä sille poliisillekkin kerrotaan asioiden oikea laita. Mutta kellä on peräkärryn ote mukana? Mullei ainakaan ole ollut ikinä. :P
Viimeksi muokannut Viipo : 25.02.2010 21:45 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ei se ainakaan auttanu k.o. työkamua.. Sakot joutu maksamaan, ja siis kyseessä oli aivan tyhjä kärry, mut sen kantavuus oli vaan enemmän kuin kaverin kortti oli.. Ja asiaa ajoi työmaan lakimies, eli lienee melko selvä tapaus..
Mun mielestä varsin verrannollinen tapaus. Tosin eipä multa o koskaan kärrynkään rek. otetta katsottu.. Joka oliski vaikeeta kun se on jossain hukassa ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ajokortin tarve katsotaan otteesta... Ja auton peräkärryn paino katsotaan vaa'alla Kaverin kanssa mietitty pientä mainosta ostaa ison katetun autonkuljetustrailerin ja siihen kykeen C5 citikan tarrat... siis näyttää, että kyydissä on C5 Citreon. Tämä traileri AX Citroenin (tai CV koska se on jo valmiiksi) perään. Siis tyhjä jarrullinen kärry, sitä voi vetää AX Citikalla ongelmitta, mutta varmaan pysäyttää katseen tienpäällä usealta autoilijalta. (kyseessä Citroen korjaamo, ei autokorjaamo) j.h Itse lähtisin oman ajatuksen mukaan oikeuteen ilman lakimiestä, sillä sen verta varmalla pohjalla olisin omasta mielestä, tosin kyllä avaisin vielä kirjan tieliikennelaki edit: Siis kaverin kortti loppu kesken, joka katsotaan otemassoista... siis oma moka, jos kortti loppuu kesken... Pitää ostaa sellainen kortti joka kestaa.... Viimeksi muokannut jpisteh : 25.02.2010 22:03 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Mä en ainakaan kyseenalaista mitään muuta kuin sen, et mistä hitosta tollanen vetopaino on tohon cheron otteeseen tempastu...
Sehän on luokkaa naurettava ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
j.h |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Juu näin se vaan monissa Cherokeissa on
![]() edit: noi vetopainoasiat on vähän hankalia kait poliiseillekin ymmärtää. Mutta jos itse olen pykälät oikein ymmärtänyt, niin teoriassa kunhan ajokorttiluokkasi riittää kyseisen yhdistelmän MAKSIMIPAINOISSA ajamiseen, niin kaikki ok kunhan otteiden mukaisia kokonaismassoja ei ylitetä. Saat esim. vetää Cherokeella kokonaismassaltaan 750kg jarrutonta kärryä pelkällä B-kortilla, kunhan sen kärryn massa (omamassa + lasti) tien päällä XJ:hin kytkettynä ei ylitä 450kg. Viimeksi muokannut Timo_L : 25.02.2010 23:28 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
jarrut ja pyh | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 25.04.2006 18:44 |
"jarrut" -> Jarrut? (kuvia) | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 12.12.2005 15:21 |
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? | Hiprakka | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 03.12.2005 18:30 |
BJ 40/42 jarrut? | MHS | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 09.02.2005 23:16 |
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa | mika | Hardware | 0 | 26.12.2001 14:04 |