![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Tehtiin tuossa yhdessä edellisessä työpaikassa empiirinen tutkimus niistä ainetta säästävistä ihme magneeteista joita myyntimiesmynttinen kehui maasta taivaaseen,ja jopa joku kolleega väitti että niillä on vaikutusta. No oliko? Ei ollut. Ja syy oli todennäköisesti se ettei kuljettajille kerrottu niiden olemassa olosta. Niissä taloissa jossa ne alentivat kulutusta oli,kuljettajilla tieto mihin autoihin ne oli asennettu,eli alitajuisesti niillä autoilla ajettiin "nätimmin". No takaisin aiheeseen. Jos Bj:llä lähtee kiihdyttämään nelosvaihteella nopeudesta 50 km/h ylöspäin,niin jossain 65 vaiheilla alkaa olla jo 0.8 paineita ja mukavasti vetoa jos on sitä "parempaa" ainetta tankissa. Sama paikka nesteen aineella niin hätin näpin 0.6 ja meno vielä aika laimeaa. Ite olen testannut kahdenlaista polttoaineen lisälitkua jota myyntimiehet on tulleet tarjoilemaan,ja joiden on luvattu antavan tehoa ym. Tuliko tehoa? No ei ainakaan huomattavasti.Toinen litku vähensi savutusta ja kone kuulosti käyvän pehmeämmin,mutta ei muuta vaikutusta esim.kulutukseen.Lisäksi molemmat haisivat ammoniakille joten tiedä sitten niiden terveellisyydestä.Merkkejä en nyt muista mutta saan ne varmaan kaivettua jos jotakuta kiinnostaa. Eli itseäni noissa Diesel,ja bensa asioissa ohjaa suurimmaksi osaksi euro,eli miten sillä saisi eniten kilometrejä tai auratunteja(menee yht n. 3500 litraa vuodessa).Eli jos oikeassa paikassa tankkaamalla säästää vaikka sen 300-400 egeä vuoteen ilman lisävaivaa niin kyllä minä sen istun mielelläni vaikka paikallisessa.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuohonhan ei voi uskoa kun se on nesteen sivuilta ![]() Eli suurin osa ajaa tuolla "paskalla". Tuossa on faktaa dieseleistä. http://www.neste.fi/artikkeli.aspx?p...%2c2707%2c3361 Seolla olen tankannut ja tänään oli melkein -30 ja ei mitään ongelmia. -29/34 luulisin tuon olevan. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
Auto syksyllä huollettu ja n.1000l viikossa Neste dieseliä webaston kanssa ei ongelmia. Bensiineissä eri asemien välillä olen kyllä huomannut kulutus eroja ja jopa eräässä autossa moottori alkoi nakuttaa tietyn bensan kanssa.
|
|
|||
|
|||
![]()
No ei tuo Nesteen aine taida ihan noin paskaa olla, työmaalla menee Nesteen polttoainetta n.1.2-1.5 milj. litraa vuodessa ja ei ole kertaakaan ollut sellaista ongelmaa joka selkeästi johtuu p-aineesta. Suurin ongelman aiheuttaja on itse käyttäjät ku koitetaan sillä kesälaadulla ajaa maaliskuuhun asti koska se on halvempaa,saatana ku tulee pakkaset niin sen mukaisia aineita tankkiin..
|
|
||||
|
||||
![]()
No mitään ongelmia ei ole ollut millään aineella,edes venäjän kuralla silloin kun sitä joskus jaksoin hakea.
Ainoastaan sitä Nesteen ainetta menee enemmän,ja kulku on huonompaa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ford Rangerin (euroopan malli) korotus | gikseri | Maasturiprojektit | 25 | 19.08.2011 09:34 |
Hj61 siirtopumppu vuotaa diiseliä | _kekkula_ | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.07.2009 18:41 |
Euroopan karttoja Oziin? | tmx50 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.06.2007 21:51 |
Neste / neste-lämmönvaihdin | farmari | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.05.2007 19:15 |
C5 euroopan malli | C5 | 1 | 28.05.2003 06:22 |