![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() kaivurista en sitte jaksanut konepellin päällistä lumista puhdistaa... rupes ilmanputsarin valo välkkymään mut oli "tärkee" homma kesken niin eiku kuokka heiluu... kohta alko kone nikottelemaan ja eiku putsari auki... täynnä luntahan se kele oli ja vielä puoliks jäässä.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa. Johtuu ehkä siitä että tuo auto on melkein koko ajan lämpimässä autotallissa. Yksi niistä harvoista autoista tuolla liikenteessä, mikä on koko ajan pesty, ei suolaa pinnalla ollenkaan, eikä myöskään lunta missään
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Patikasta kärähti puhallin, tiete just ton takia :?
__________________
"Yks iso on parempi ku kaks pientä" Nissan Patrol GR Y60 RD28T vm-91 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ei sinänsä ongelmaa. Renapultissa moniurahihna innostui joulukuisen pyryn jäljiltä hieman vingahtelemaan kun kylätiellä oli sen verran lunta että tuli konepellinkin yli puskurin pakottamana. Kai sitä sitten tunki konehuoneeseenkin. Kosteammalla lumella olis varmaan jäänyt menemättä kokonaan...
Volvossa kerääntyy vanteiden sisäpuolelle lunta. Muuten on kiva ajella tämmösillä keleillä. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Käyttää sisäkiertoo välillä niin sillonhan se puhallin sulaa kun lämminilma kiertää kotelossa.
Meinaan jos ei välillä talliin saa sulaan. Itsellä ei ainakaan mitään ongelmia ja ei ole tallissa käyny kosla sulamassa koko talvena. Tottuu pian lämpöseen ja lakkaa toimimasta. ![]()
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Toi opeli tekee sen tempun et jos on satanu lunta ja se pääsee sisäilman ottoon niin alta kaks sekendii ku ikkunat huurussa. Ja sit menee aikaa ennen kuin kuivaa ikkunat.
|