![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
lämppäri ongelmii ei oo ollu mut emännän mondeos jääty toisest takarenkaast jarru jumiin.. oli volvo ilmiö ja vanne keränny lunta niin ettei satulaa ees näkyny... ![]() että talvi on mukavaa aikaa....
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
niin ja voihan sen auton putsata päältäpäin lumesta enne ajoon lähtöö...?
välillä näkee niitäkin että vaan pyyhkijöillä hirotaan lasiin reikä ja lähetään ajaan. silloin vetää lämppäri varmasti lumimoskaa sisäänsä! itte tulee välillä pidettyä mattoo tai pressua cruiserin ja carinan päällä, siis lähinnä tuulilasin ja nokan päällä estämässä lasin jäätymistä ja lumensatamista ilmanottokanaviin. on paljon mukavampi ajaa kun on auto sisältäkin paljon kuivempi ja ei huurru lasit! |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Ne sisäilmasuodattimet jäätyy kans. Ja sitten puhallin huutaa hädissään eikä ilma kulje..
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
kaivurista en sitte jaksanut konepellin päällistä lumista puhdistaa... rupes ilmanputsarin valo välkkymään mut oli "tärkee" homma kesken niin eiku kuokka heiluu... kohta alko kone nikottelemaan ja eiku putsari auki... täynnä luntahan se kele oli ja vielä puoliks jäässä.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa. Johtuu ehkä siitä että tuo auto on melkein koko ajan lämpimässä autotallissa. Yksi niistä harvoista autoista tuolla liikenteessä, mikä on koko ajan pesty, ei suolaa pinnalla ollenkaan, eikä myöskään lunta missään
Tiedä sitten tuleeko tuo halvemmaksi säilyttää autotallissa vai käyttää ulkona lohkoa ja sisälämppäriä.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Patikasta kärähti puhallin, tiete just ton takia :?
__________________
"Yks iso on parempi ku kaks pientä" Nissan Patrol GR Y60 RD28T vm-91 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Ei sinänsä ongelmaa. Renapultissa moniurahihna innostui joulukuisen pyryn jäljiltä hieman vingahtelemaan kun kylätiellä oli sen verran lunta että tuli konepellinkin yli puskurin pakottamana. Kai sitä sitten tunki konehuoneeseenkin. Kosteammalla lumella olis varmaan jäänyt menemättä kokonaan...
Volvossa kerääntyy vanteiden sisäpuolelle lunta. Muuten on kiva ajella tämmösillä keleillä. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Käyttää sisäkiertoo välillä niin sillonhan se puhallin sulaa kun lämminilma kiertää kotelossa.
Meinaan jos ei välillä talliin saa sulaan. Itsellä ei ainakaan mitään ongelmia ja ei ole tallissa käyny kosla sulamassa koko talvena. Tottuu pian lämpöseen ja lakkaa toimimasta.
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
|
#9
|
|||
|
|||
|
+ja ihme kyllä ei ole koko talvena jäätynyt, ehkä moottorin/ohjaamon/tallin lämpö auttaa?
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
http://www.opelclubfinland.fi/forum/...?f=37&t=184230 |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Mulla tekee hiluxi kovilla pakkasilla sitä että lämmönsäätö vipu ei mene kylmän puolelle ollenkaan. Se on jotenki mekaanisesti jumissa. Heti ku pakkanen vähä hellittää saa sädettyä kylmemmälle. Isompaa probleemaa ei sit oo ollu.
__________________
Steady as she goes... |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Mites se Subaru mainostaakaan lehdissä
"Ei huonoja kelejä, vain vääriä välineitä" ..tiedä sitten mitä tekemistä tuolla on Subarun kanssa...
__________________
You got mud on your face You big disgrace Somebody better put you back in your place. |
|
#13
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Ite topikin aiheeseen viitaten niin ei oo itellä missään autossa moista ongelmaa tullu, aina on auto pihalla ollu. Tosin aina myös kopistelen auton huolella ennen liikkeelle lähtöö. Talviautoilu on mukavaa Kuhan on oikee neliveto.
|