Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.02.2010, 21:01
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.366
Perusasetus

Moi,

just pidetyssä CUP-komitean kokouksessa päätettiin soveltaa sääntöjen turvakaarimääräyksiä tämän kauden alusta alkaen sellaisenaan ja ilman tulkintoja kaikkiin autoihin, myös jeeppeihin (ja mm. avo-volvoihin). Eli materiaalivahvuudet ja rakenne (vähintään) kuten kappaleessa "4.1 Turvakaaret" määrätään.

http://www.4x4cup.com/tiedostot/saan...2009-12-15.pdf

Wranglerin tapauksessa (autoa tarkemmin mittailematta) kyse lienee pääasiassa pääkaaresta, eli onko tehtaan tekemässä kaaressa riittävä materiaalivahvuus ja onko rakenne OK (taivuttamalla vai hitsatuista mutkista).

-Paavo

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.02.2010, 21:27
junnu78:n Avatar
junnu78 junnu78 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.03.06
Sijainti: mikkeli, Finland.
Viestit: 2.782
Perusasetus

se olis pari viikkoa enää. laittakaas kuvia, että kenellä on auto vielä eniten osina...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.02.2010, 21:37
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Mä en varmaan ihan kärki sijoilla ole mutta eipä saanut parempaa kuvaa kun tallis niin ahasta.



Ei uskalla viel pistää ilmoo.. Mut jos osat tulee ajallaan niin mahkuja olis vielä.
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.02.2010, 21:42
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

Miullahan rupee auto jo näyttämään melko valmiilta.



mutta vielä olis puuhaa..
-etuovien, katon ja konepellin maalaus
-takavalojen, työ valojen, flektin ja takavinssin sähköt
-käyntihäiriöitä selvitellä
-turvavöiden kiinnikkeet

ja kaikkea muuta pientä näpräiltävää.. mutta kyllä se tästä vielä, kuukaus sitten tilanne oli hiukan huolestuttavampi
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.02.2010, 10:50
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Tarvii vaihtaa vielä moottori ja tehdä muutama muu pikku juttu.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 15.02.2010, 17:12
sippis sippis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: KISKO, Finland.
Viestit: 942
Perusasetus

Kummat alle talvieksyyn??


Luokkana orkkis

245 75 16 continental 4x4 nastagummit

vai

Insa turbo saharat 31 10,5 15


Laskennalliset erot:
leveydessä eroa 2,17cm

korkeudessa ei tainnu olla juur mitää eroa...

toisaalta tuolla Norsunkokoisella kauppakassilla on varmaan ihan sama mitä rengasta siellä on alla....
__________________
1973 Range Rover Iveco NC50 3.5TD -projekt-x-
2008 Range Rover Sport 3.6t tdv8

Ex kulkine 1990 Land Rover Discovery Tdi
EX kulkine 1989 Range Rover Tehdasasennetulla VM 2.4TD
Ex kulkine 1998 Range Rover p38 2.5tdi
Ex kulkine 2004 Land Rover Discovery II Td5
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 15.02.2010, 18:11
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sippis Näytä viesti
Luokkana orkkis

245 75 16 continental 4x4 nastagummit

vai

Insa turbo saharat 31 10,5 15


Laskennalliset erot:
leveydessä eroa 2,17cm

korkeudessa ei tainnu olla juur mitää eroa...

toisaalta tuolla Norsunkokoisella kauppakassilla on varmaan ihan sama mitä rengasta siellä on alla....

...mä laittasisin noista kahesta Insat
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 15.02.2010, 19:01
farmari:n Avatar
farmari farmari ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 04.02.06
Sijainti: länsirannikolla 64P/24I
Viestit: 1.569
Perusasetus

Minä valitsisin Continentalit. Eikö se ole talvikisa ja mäkistä maastoa? Kitkasta on apua.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 16.02.2010, 12:36
Tirkmacine Tirkmacine ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 24.10.08
Sijainti: Röykkä
Viestit: 333
Perusasetus

[QUOTE=sippis;642824]Luokkana orkkis

245 75 16 continental 4x4 nastagummit

vai

Insa turbo saharat 31 10,5 15


Mitä rengas valiintaan tulee niin mä laittaisin molemmat(jos sais)

Ei kyl käy suora akselisia kilpailijoita kateeks ku kattoo tota lumi määrää
voip vaikka tulla vissi tutuks 24 h aikana!!
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 16.02.2010, 12:47
Tirkmacine Tirkmacine ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 24.10.08
Sijainti: Röykkä
Viestit: 333
Perusasetus

Voi perk....


SAAT...NA lueskelin tos noita Per..leen kaari ongelmia
Et ihmisillä on elämä vaikeeta !
Pakko oli lopettaa lukeminen ku meinas alkaa vi...taa
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 16.02.2010, 02:04
pkarlstedt:n Avatar
pkarlstedt pkarlstedt ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.04.05
Sijainti: Riihimäki
Viestit: 471
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja junnu78 Näytä viesti
se olis pari viikkoa enää. laittakaas kuvia, että kenellä on auto vielä eniten osina...
Viimeistelyä vaille valmis:



Edit: En ollut ihan varma tuosta Arbin putken asennuksesta, mutta kai sen noin kuului olla.
__________________
Life's a bitch,
and then you don't die.
- Vanha vampyyrisananlasku

Viimeksi muokannut pkarlstedt : 16.02.2010 02:06
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 16.02.2010, 17:37
FinnDRZ:n Avatar
FinnDRZ FinnDRZ ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 25.01.05
Sijainti: Karkkila, Finland.
Viestit: 1.522
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pkarlstedt Näytä viesti
Viimeistelyä vaille valmis:



Edit: En ollut ihan varma tuosta Arbin putken asennuksesta, mutta kai sen noin kuului olla.
Hyvinhän tuo valmistuu.. täytyy sanoa Juicelle että huollossa ei tarvitse muuta kun sähköteippiä

..niin, ja tikkaat + vaseliinia että mun perseen saa penkille..
__________________
------------------------------------
Etelä-Suomen Offroad ry
------------------------------------
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 17.02.2010, 08:37
pkarlstedt:n Avatar
pkarlstedt pkarlstedt ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.04.05
Sijainti: Riihimäki
Viestit: 471
Perusasetus

Vaseliinit ahteriin ja baanalle.

Hyvä Seppo, juuri näin.

- p
__________________
Life's a bitch,
and then you don't die.
- Vanha vampyyrisananlasku
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ladoga 2010 myllis Tapahtumat 224 03.05.2011 11:38
officross SIIRETTY 5/2010 VooDoo Jeep Tapahtumat 152 03.05.2010 20:55
Offivarusteen TalviEksytys 2008 22-24.2 Kentsu Tapahtumat 284 10.07.2008 12:22
Offivarusteen TalviEksytys lll Kilpailukutsu-07 Kentsu Tapahtumat 171 07.11.2007 12:23
Offivarusteen TalviEksytys 2006 Kentsu Tapahtumat 139 26.02.2006 18:41


Sivu luotu: 04:35 (GMT +2).