Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.02.2010, 15:00
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.617
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rausku4x4 Näytä viesti
Kertokaapa mistä työ lähtisitte etsimään tuota vaihteisto ongelmaa? Eli auto ei pysy käynnissä vaihde päällä, tuntuu että se ei mene ollenkaan "vapaalle" eli jatkaa vaan menoa ja jos jarrulla pidät autoa niin se sammuu. Pelkkä vaihteen päällä paneminen vaan saa aikaan kovan nykäisyn ja auto sammuu.
Toimiiko se loota muuten? Ensin tulee mieleen että jos siinä on lukkoturbiini ja se on viritelty toimimaan katkaisijalla, niin se voi olla lukossa koko ajan.

Öljynä toiminee dexron 3 luokiteltu ölppä, ei ole koskaan tullut pelattua voortin tomaattien kanssa niin en sen paremmin tiedä että onko sillä jotain spesiaali vaatimuksia.

edit/ Pikainen kuukletus kertoi että Ford vaatii Mercon ATF:n. Mutta D3 luokitettu riittää hyvin.

__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96

Viimeksi muokannut HeikkiH : 13.02.2010 15:03
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.02.2010, 20:02
Rausku4x4:n Avatar
Rausku4x4 Rausku4x4 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.08.06
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 611
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76 Näytä viesti
Toimiiko se loota muuten? Ensin tulee mieleen että jos siinä on lukkoturbiini ja se on viritelty toimimaan katkaisijalla, niin se voi olla lukossa koko ajan.

Öljynä toiminee dexron 3 luokiteltu ölppä, ei ole koskaan tullut pelattua voortin tomaattien kanssa niin en sen paremmin tiedä että onko sillä jotain spesiaali vaatimuksia.

edit/ Pikainen kuukletus kertoi että Ford vaatii Mercon ATF:n. Mutta D3 luokitettu riittää hyvin.
Kyllä siinä kaikki vaihteet pelaa, vapaat ja muut löytyy ihan ilman ongelmia. Minkähänlainen tommonen lukko turbiinin katkaisin on? Oiskohan se tossa ihan mekaaninen? Pitäs ryömiä auton alle ja vilkuilla meneekö sinne mitään vipuja yms.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.02.2010, 08:42
MotorPsycho:n Avatar
MotorPsycho MotorPsycho ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.06
Sijainti: NURMES/KUOPIO Finland.
Viestit: 411
Perusasetus

sähkökatkaisija pitäisi olla sellainen anturi josta lähtee kaksi johtoa. ainakin uskoisin niin
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.02.2010, 11:37
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.617
Perusasetus

Mikä laatikko siinä on? C4 vai C6?

Turbiinin lukkoa (jos siinä sellainen on) ohjataan potikalla mikä on läppäkotelon kupeessa, jarrupoljin katkaisijalla, nopeusanturilla ja ohjainboksilla. Tai kuten vanhoissa GM:n laitteissa sähköllä ja alipaineella. Tai ihan on/off katkaisijalla.

Vivuilla/vaijerilla ohjataan kick-downia.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.02.2010, 11:40
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.617
Perusasetus

Niin joo, ihan ekaks öljytaso kohdalleen. Mittatikussa pitäis olla ohje oikean tason mittaamiseen.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.02.2010, 19:59
Rausku4x4:n Avatar
Rausku4x4 Rausku4x4 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.08.06
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 611
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76 Näytä viesti
Turbiinin lukkoa (jos siinä sellainen on) ohjataan potikalla mikä on läppäkotelon kupeessa, jarrupoljin katkaisijalla, nopeusanturilla ja ohjainboksilla. Tai kuten vanhoissa GM:n laitteissa sähköllä ja alipaineella. Tai ihan on/off katkaisijalla.

Vivuilla/vaijerilla ohjataan kick-downia.
Tosiaan pääsin tänään vilkuilemaan sitä laatikkoa, niin sieltä laatikolta tulee 3 sähkö johtoa, jotka on katkaistu. Ne johdot tuli suoraan ylöspäin laatikosta. Niiden värit oli musta, ruskea ja sini musta. Liityisikö nämä jotenkin siihen turbiini lukkoon?

Sen verran sain tietoon, että se kone onkin luultavasti 2,3 v6 kone koska se on ford consulin kone ja consulia ei vissiin ole ollut saatavilla kuin 2,3 litraisena.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.02.2010, 20:28
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 1.140
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rausku4x4 Näytä viesti
Sen verran sain tietoon, että se kone onkin luultavasti 2,3 v6 kone koska se on ford consulin kone ja consulia ei vissiin ole ollut saatavilla kuin 2,3 litraisena.

Saako moottorin numerosarjasta mitään tolkkua?
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 16.02.2010, 20:42
Rausku4x4:n Avatar
Rausku4x4 Rausku4x4 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.08.06
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 611
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Caddy Näytä viesti
Saako moottorin numerosarjasta mitään tolkkua?
No juu ei Täytyy vielä katsoa huomenna jos siitä vähän hinkkais ja sais siitä jotenkin edes selvää. Mutta laturin jalasta kaivoin 70tf 10039bb

Rupiaa kypsyttämää tämä laatikon kanssa pelleily, niin että rupean kohta katsomaan sitä mersun automaati diisseli pakettia tohon keulille. Tietäis vaan että kuinka pitkä semmonen 5sylinterinen kone laatikoineen on. Että mitenkä semmonen mahtuu tuonne suzukin kone tilaan.

Viimeksi muokannut Rausku4x4 : 16.02.2010 20:50
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 16.02.2010, 22:59
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Question

Minkä ikäinen motoori


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rausku4x4 Näytä viesti

Sen verran sain tietoon, että se kone onkin luultavasti 2,3 v6 kone koska se on ford consulin kone ja consulia ei vissiin ole ollut saatavilla kuin 2,3 litraisena.
Kuinkas vanha se kone oikein on. Viimeisimmissä Consuleissa(ja Granada) näyttäis olleen joko 2,0 tai 2,5L (2,495L) koneet ja Brittivalmisteisessa Consul GT:ssä 3.0 L (siis 1972-1975) vuosimalleissa.
Inhorealisti
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 16.02.2010, 23:18
Rausku4x4:n Avatar
Rausku4x4 Rausku4x4 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.08.06
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 611
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Kuinkas vanha se kone oikein on. Viimeisimmissä Consuleissa(ja Granada) näyttäis olleen joko 2,0 tai 2,495L koneet ja Brittivalmisteisessa Consul GT:ssä 3.0 L (siis 1972-1975) vuosimalleissa.
Inhorealisti
Ei kyllä mitään tietoa Mutta ei se kyllä mikään tuore kone ole on se sen verta vanhan näkönen, ja olonen En minä mistään mitään tiedä, mutta autodata ei tunne, kun 2.3v6 konetta. Ja senkin vika malli näyttäis olevan 1977.
So not foorti siinä lukee kyljessä 6 sylinteriä siinä on, ja mitä luultavammin se on 2,3 litrainen

Ei pitäs ikinä ostaa tälläsiä kesken jääneitä rojekteja, kun ei ole koskaan varma mistään
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 03.05.2010, 10:40
Tuoppo:n Avatar
Tuoppo Tuoppo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 30.06.09
Sijainti: Lehmäjoki
Viestit: 509
Perusasetus

onko tää edistyny
__________________
2X suzuki sj410 -83
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48


Sivu luotu: 23:32 (GMT +2).