![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() niin siis se ohjeellinen esijännite arvo on n. 10in/lb, eli voima jonka pinion ottaa ennenkuin pyörähtää. Ei se mutterin momentti ole tärkeä, kuhan pysyy kiinni. Tärkeämpi arvo on toi esijännite perän/laakereiden eliniän kannalta.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
ok!
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kiristetään krymppiholkkia siihen asti että tarvitaan tämä pieni voimaa pyörittämiseen. Sillon kireys on sopiva. Tai mitense nyt oli. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Löytyykö tuolta sivun lopusta tarvittavaa tietoa?
http://www.telemail.fi/sampankotisivut/TechCar.html
__________________
Toyota 4runner diesel 1991 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
asia kunnossa!!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiluxin akselin U-pultit(momentti) | Jonsson | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.01.2009 09:35 |
KIIRE.nokan momentti? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 20.05.2006 20:56 | |
king cabin momentti | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.05.2006 21:24 | |
U-pulttien momentti Jeep | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 18.01.2005 07:56 |
Kannenpulttien momentti | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.03.2004 19:23 |