![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#76
|
||||
|
||||
![]()
liekkö sitten kuin paljon..? ei taida olla sillä seksuaalista vaikutusta..
![]() |
#77
|
||||
|
||||
![]()
Ei ainakaan 85 vuotisen monilehtiset sopineet. kun ne oli noin 1cm leveemmät.. takakiinnikkeet kapeemmat ja akseleille tulevat kiinnikkeet olis tarvinnut olla leveemmät, etukiinnikkeet olis sopineet jos on monilehtisten riiput...
Monilehtisissä riiput tekee tommosen koukkauksen
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) Viimeksi muokannut Rolpatti : 21.01.2010 22:30 |
#78
|
|||
|
|||
![]()
Itellä on pihassa:
-82 pätkä, jossa on 3-lehtiset jouset. Lehden leveys on 60mm. -88 pitkä Turbo Patrolli jossa on 5-lehtiset jouset. Lehden leveys on 60mm. Tämä on mitattua faktaa. Nyt tuossa pätkässä on tuon pitkän akselit ja pätkän jouset. Pätkän jousissa on molemmissa päissä samanlaiset metallikuoriset puslat. Pusla on jousen etupäästä yhtä leveä kuin rungossa oleva pusla. Siksi riipukkeet ovat ihan suorat. Pitkän jousissa on etupäässä isommat silmukat ja niihin tulee kokonaan kumiset puslat. Kumipuslassa on vielä se n. 5mm leveä & korkea kaulus, jonka takia riipuke on tuollainen kantattu versio. Vakiojouset ovat vielä samanpituisetkin, joten niitä voi vaihdella/sekoitella lehtiä keskenään. Jos käteen sattuu pidemmät lehtijouset, niin silloin ne on todennäköisesti jostain korotusjousisarjasta. |
#79
|
||||
|
||||
![]()
Hmm mielenkiintoista, itselleni otin monilehtisistä pieneksi tekohengitykseksi alimman lehden ettei ihan väärinpäin makaa jo jouduin ajamaan pienet urat tähän lehteen että U-pultit mahtui menemään.
tietty on mahollista että olis jonkun toisen vehkeen jouset?!?! Tartteekin käydä mittaamassa omat kun kerkiää
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
#80
|
||||
|
||||
![]()
joo o.. 50€ saa kaikki jouset niin pittää voija ottaa ja soveltaa jos ei passaa..
![]() |
#81
|
|||
|
|||
![]()
Hyvin todennäköistä, että sulla on jonkin toisen auton lehdet.
Noissa mun molemmissa versioissa on ihan samankokoinen toi lehden takapään kiinnityskin, eli ainoa ero on toi lehden etupään holkista johtuva ero. |
#82
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#83
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#84
|
||||
|
||||
![]() Jouset
Nyt on haeattu useampi lehtiset jouset eteen..
![]() ![]() ![]() |
#85
|
||||
|
||||
![]()
Jos haluu säilyttää kyljellään
![]()
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
#86
|
||||
|
||||
![]()
hehe.. niinhän se voi olla että tulloo kaatuma tautinen..
![]() ![]() |
#87
|
||||
|
||||
![]() voi voi..
Tuli kiristeltyä kuskin puolen laakeria ja löytyi tuollainen "sirpula"..
![]() ![]() ![]() ![]() Niin ja johtuneenko renkaista vai mistä kun yli ja ali ohjaa, uria kun on tiessä niin on monesti meinannu valtion puolelle mennä.. ![]() ![]() ![]() |
#88
|
||||
|
||||
![]()
Dodii. Pääset vaihtamaan pyörännapaa sitten. Eli sillä syvemmällä olevalla mutterilla kiristetään laakeri ja tuo ulompi mutteri on lukitusmutteri ettei avaudu itekseen.
Se mutteri vissiin vaan leikkautunut kiinni sulla siihen napalukon "vastaholkkiin". Pariviikkoa sitten vaihdoin omaan koska murros meni napalukon poorien jälkeen poikki ja murjoi tuon putken missä ulkopuolella nuo jengat. On sitten kivaa puuhaa tiedossa josset löydä mistään 52mm ohutseinämäistä hylsyä.(Ylimitoitetut työkalut ja sääliä tuntemati irtoo kyllä) ![]()
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O Viimeksi muokannut bluevan : 01.02.2010 11:44 |
#89
|
||||
|
||||
![]()
lähtee ihan kivasti jos yhden taltan uhraa ja sillä napauttaa sen pyörimään.puoli kierrosta ja sen jälkeen pitäis pyöriä ihan sormineen
|
#90
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kuvasta ei oikein selvästi näy miten pahasti kierteet putkessa saaneet siipeensä mutta voisin kuvitella niiden olevan melko soosina. Tuskin ihan sormineen tulee.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#91
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#92
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#93
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#94
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#95
|
|||
|
|||
![]()
mul oli sama vika mut korjaantu ku vaihto pinjonin laakerin ....
__________________
pomppu offroad team |
#96
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#97
|
||||
|
||||
![]() hmmm
onko kukaan muokannu caster kulmia jälkikäteen..?
![]() ![]() ![]() |
#98
|
||||
|
||||
![]() ??
jos noita napapalloja kääntää niin riittääkö vatupassi vai pitäskös olla se aste mittari vai mikä se oli..
![]() ![]() |
#99
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#100
|
||||
|
||||
![]()
Vatupassi ja astemitta riittää kääntöön näin ainakin kaverin autossa d60 akselin käännössä kun ei ollut hipo mittaa mut noi löytyy helpolla.
|
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Datsun patrol-82 | akp | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.09.2009 14:03 |
Myydään / Vaihdetaan Datsun Patrol -82 | tiipe | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 27.08.2009 08:53 |
Myyty datsun patrol 2+3-82 | akp | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 29.08.2008 09:01 |
M: Datsun Patrol -82 | Patu_Patukka | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 15.12.2007 16:58 |
M:Datsun patrol MYYTY | tapsa4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 02.09.2006 08:28 |