Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.01.2010, 22:57
Ramirent Ramirent ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 19.01.10
Sijainti: Nurmes
Viestit: 11
Perusasetus

Liekkö samanlainen kuin pajerossa? Ainakin yhessä mallissa oli sellainen reikälevy Kiinni neljällä pultilla, ja se toim lukituksena, mutta varsinainen säätö oli vasta sen takana, eikä siihen tarvinut mitään erikoistyökaluja.. siis ensin napa pois.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.01.2010, 14:04
Grr Grr ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 21.10.09
Sijainti: 08
Viestit: 226
Perusasetus

kiristetty on!!


Ensinnä napalukko irti, sen jälkeen lukkorengas irti sisäkehältä että saa hahlorenkaat pois,jota vasten napalukon sisuskalut tulee.
Sitte vasta löytyy lukkolevy jossa reikiä täynnä ja pikkuiset ruuvit vastakkaisella puolella ne pois ja lukkolevy irti, sen jälkeen meisselillä ja vasaralla kiristin kiristinlevyn, naputella myötäpäivään kunnes välys lähes poissa.
Päinvastaisessa järjestyksessä takaisin ja kovaa ajoa.
Ymmärtää ken tahtoo vaikka en ole mikään tarinankertoja
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrol 3.3d kansipulttien kiristys momentit mitkä Anttikan Tekniikka & Jutustelu 6 09.12.2009 16:38
Olkalaakerin kiristys HJ85 Tekniikka & Jutustelu 28 22.09.2008 12:21
2LT kannen kiristys Micco Tekniikka & Jutustelu 0 25.06.2008 06:21
hj pinjonin kiristys Tekniikka & Jutustelu 3 16.02.2006 19:39
Kässärin kiristys LJ joker Tekniikka & Jutustelu 10 25.10.2005 09:40


Sivu luotu: 12:18 (GMT +2).