![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Liekkö samanlainen kuin pajerossa? Ainakin yhessä mallissa oli sellainen reikälevy Kiinni neljällä pultilla, ja se toim lukituksena, mutta varsinainen säätö oli vasta sen takana, eikä siihen tarvinut mitään erikoistyökaluja.. siis ensin napa pois.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() kiristetty on!!
Ensinnä napalukko irti, sen jälkeen lukkorengas irti sisäkehältä että saa hahlorenkaat pois,jota vasten napalukon sisuskalut tulee.
Sitte vasta löytyy lukkolevy jossa reikiä täynnä ja pikkuiset ruuvit vastakkaisella puolella ne pois ja lukkolevy irti, sen jälkeen meisselillä ja vasaralla kiristin kiristinlevyn, naputella myötäpäivään kunnes välys lähes poissa. Päinvastaisessa järjestyksessä takaisin ja kovaa ajoa. Ymmärtää ken tahtoo vaikka en ole mikään tarinankertoja ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrol 3.3d kansipulttien kiristys momentit mitkä | Anttikan | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.12.2009 16:38 |
Olkalaakerin kiristys | HJ85 | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 22.09.2008 12:21 |
2LT kannen kiristys | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.06.2008 06:21 |
hj pinjonin kiristys | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 16.02.2006 19:39 | |
Kässärin kiristys LJ | joker | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 25.10.2005 09:40 |