![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jaa, alustan puslat olikin jo vaihtorajassa, kun sisäosat tipahteli jakareista iteksiään. Nyt on alustassa uudet uretaanipuslat, jos tuohon vehkeeseen vaikka ilmestyisi jonkunlaisia joustoja... Milneriltä jäi puslasarja maksamaan kaikkineen jonkun 182e + postikulut 18e, mut samalla tuli kaikkea muutakin roinaa, joka tahtoo olla suomessa kiven alla/kallista... Mutta woblaus ei hävinnyt, vaikkakin nopeusalue hieman rajaantui 70-80km/h välille. Jollakin tapaa pieneni kyllä, kun pumppasin 3,5 bar etutennareihin, jotta auto kulki pelkän renkaan keskiharjanteen varassa. Seuraavaksi pitää vähä katella alle uutta rengasta ja sitä hydroassistenttia, kuhan on jaksamusta lisää...
Viimeksi muokannut Viipo : 17.01.2010 03:34 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Rungon puoleinen banhardin kiinnitys "väsynyt" murtumia ei ehkä näy, mut alkaa väpättämään juuri 50 km/h paikkeilla... Pieni lisä tukirauta sähköliimalla kii
![]() jokkopa sit loppuis??? |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja PRKL, nyt on uudet TrXukset alla, tasapainotettu ym. niin ei, voplailee edelleen, ehkä jopa entistä pahemmin! Voplauksen poistoon menny jo vähän toista tonnia rahaa :P Seuraavaksi vaihtoehdoksi jääkin enää se assistentin asennus. |