![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() On se kyllä kumma että näitä kaartelijoita riittää . Jos jotain ostaa niin pitää se olla kyllä valmis maksamaan tai ostaa sitten kun sitä rahaa on ettei tarvi jälkeenpäin kysellä rahojen perään kellään . Pelastusarmeija on erikseen sieltä vissiin saa ilmaseksi tavaraa ,en tiiä mutta arvelen näin. Inhimillisiä unohduksiakin on vaikka eihän kaupastakaa lähdetä että oho unohdin maksaa. Vähän reilua peliä tähän hommaan.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Oliskohan OKE:lla hommat vaiheessa?
|
|
||||
|
||||
![]() Välillä vähän vaikeeta...
Mulla on kyl täällä tehdyistä kaupoista jääny ihan positiivinen maku suuhun. Jos myyjä tietää mitä myy, ja ostaja tietää mitä ostaa, niin homman pitäis olla ok. Aina tietysti ei näinkään asiat ole, vaan tavaran kuntoa ei pysty toteamaan pelkästään silmämääräisesti. Tällöin tietenkin pitää asiasta mainita.
Kyllä mää aion vastakin täällä tehdä kauppaa, ja jos mun kohdalla aikoo "huijari" kusettaa, niin sen kyllä tulee karvaasti kokemaan (Tämä ei ole uhkaus, vaan toteamus). Koitetaan vaan porukalla olla reiluja toisillemme, ja saada toisten luottamus takaisin. Ja tietysti tämmösellä foorumilla porukkaa on eripuolilta suomea, niin ainakin mä olen vapaaehtoinen käymään lähialueilla toteamassa tavaran kunnon, jos jollekkin on sellainen palvelu tarpeen.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Osta Rompe1 sit uus mauseri ja digidigi sellanen. Ja kyllä ,tää on sitä pientä piikkiä ihan ittessään.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Jooh.. Eli varmaan käytävä kaupasta lisää mikropoppareita, että jaksaa tätä showta kattoa..
Ti tuli rahat tilille kuten pitikin ja kamerakin postiin... Eli luulisi kaiken olevan ok.. Ja Pskat! "Herralla" oli kaksi kameraa tarjota vaihtoon ja tietysti tuli postissa se väärä.. En sitten tiedä että saiko huonomuistisuus aikaan tuon kameran lähettämisen vai se että tuo kamera on jonkun äksidentin kokenut ja pinnassa jotain mähnää. Mähnä tietenkin aiheuttaa sen, että osa nappuloista tuntuu jumittavan.. Luonnollisestikkaan en ole hakemassa uutta tavaraa vaihdossa, mutta jos ei erikseen mitään ole mainittu, niin miksi silloin lähettää paskaa (Itse kyllä ilmossa läppärissä olevia vikoja kuvailin ja "ostajalle" niistä jopa kuvatkin laitoin)??? Tämän viikon ti siis laitoin "herralle" viestiä: "...väärä kamera tuli postissa...." Vastaus myöhemmin ti jotain tyyliin: "Senyt vielä puuttu. Voihan PRKL" Hetken kuluttua laitoin viestin: "Laittanet sen oikean kameran tulemaan?" Pitkä odotus.... Tänä aamuna laitoin viestiä tyyliin "Oletkos minulle laittanut oikean kameran postiin tulemaan" Myöhemmin tuli ytimekäs vastaus: "En ole" Mielestäni en kyllä liikoja ole vaatimassa, jos tahdon sen, minkä kaupassa on sovittu (Kuitenkin olin ottamassa vaihdossa akkuvikaista kameraa, johon akun olen jo hankkinut)... Vai olisiko oikein laittaa vaikka tänne myyntiin Jeepin vetareita ja kun ostaja ne ostaa, niin sitten laittaa pakettiin UAZ:n vastaavat.. Onhan nekin vetarit.... No joo... Toivotaan että herra saa kaupan loppuunasti tehtyä, kuten voisi kuvitella tapahtuvan... Huoh..... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Olikohan jotain D44 vetarirompe kauppaan liittynyttä?... Tarjotaan kun törmätään kaljanmyynti paikan lähellä. Kaitsu |
|
|||
|
|||
![]()
ilmainen kalja kyllä käy aina...
|
||||
|
||||
![]()
Sympatiani ovat "ukkosen" puolella, flekti teki hukkareissun Matkiksella ja itse sain omasta tavarastani maksella.
Minä olen odotellut luvattuja pennosia melko kärsivällisesti, vieläkin Nimim. lunastamattoman paketin Matkiksesta takaisin lunastanut. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
miten poistan oman anonyymin topicin palstalta | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 19.02.2006 00:36 | |
Foorumin laatu | Tumi | Chit-Chat | 93 | 07.02.2006 12:53 |
Hukkasin itseni palstalta! neuvoja? | Chit-Chat | 1 | 12.01.2006 21:16 | |
Eka offailu kokemus penkin ja ratin välissä | H_Nietu | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 06.05.2004 00:13 |